{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Hold da op en uge. {{forumTopicSubject}}

Alt er godt nok gået hurtigt i denne uge sys jeg.
Satte mit dværgkanin avl til salg sidste torsdag med 35 kaniner til salg. Og her i dag står jeg kun tilbage med en der ikke er kommet det store på endnu.

Vi har også fået nøglerne til vores nye hus så nu skal der flyttes og flyttes. hegnet til min nye løsdrift skal lige laves lidt hist og pist og så om ikke min mands hund også blev solgt til aften så hun var fri for at have to flytninger oven i hinanden.

Det er godt nok helt vildt så mange der har været forbi og til dels også hvor meget tid der er blevet spildt på folk der spørg og spørg og efter en hulans tid liige kommer i tanke om at de jo slet ikke har fået lov til at få kanin.
Eller al den tid man skal bruge på folk der skal af med deres sure galle over at man rent faktisk slagter sine kaniner.
Men nok om det for i sidste ende har det haft et positivt resultat for alt andet end min fryser. smiley

Har når jeg selv skal sige det haft en rigtig produktiv uge på den gode måde. :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold da op en uge.
  • #1   9. apr 2011 Hva' dælen er det for nogle af dine kaniner du slagter? smiley
    Ikke et ondt spørgsmål, bare et nysgerrigt ét - de fleste af dine kaniner er da forholdsvis små kaniner (racemæssigt - dværgvæddere m.m.), men selvom jeg aldrig selv ville kunne finde på at slagte det, synes jeg trods alt at det er bedre, end at du sidder og lader dem glo i et lille bur, uden rigtig at have noget som helst formål med dem, uden at du gider dem. Og endnu bedre at du prøver at skille dig af med dem først. Thumbs up.. smiley

• #2   9. apr 2011 Hold da op.. Det lyder lidt hektisk. Men tillykke med jeres nye hus smiley

• #3   9. apr 2011 Gerry og Co !... Det er kun indtil videre dværgkaniner jeg har slagtet, men der er såment også rigtig godt kød på og de er praktiske hvis man ikke er en stor familie. :o)

• #4   9. apr 2011 Nå okay? smiley Mine forældre har bare haft kaniner (for mange år siden), til slagtning (godt det ikke er i min tid :P). Og de havde store kaniner, og de siger at der ikke er meget kød på de små..

• #5   9. apr 2011 Der er masser af kød på dem selvfølgelig ikke i forhold til de store kødkaniner men iforhold til størrelsen.
    Er man rigtig glad for kanin så bruger vi to 1,2-1,5 kg (inden slagtning) til en familie på 3, men vi æder så også når det er vi får kanin. smiley
    Men skifter mit dværgavl ud med et par franske væddere til avl af kødkaniner. :o)
    Det er jeg sikker på bliver rigtig godt.

• #6   10. apr 2011 Nå okay.. smiley

Kommentér på:
Hold da op en uge.

Annonce