Bedste for sin mor? {{forumTopicSubject}}
Hej Gnavergalleri..
Jeg går lige pt. alene hjemme hele dagen, og da min mor er rigtig stresset for tiden, har jeg besluttet mig for at gøre noget godt for hende og ikke mindst min papfar.
Jeg ved bare ikke hvad? :s
Rydder tit hele køkkenet op. Hver dag fylder og tømmer jeg opvaskemaskinen og vasker tøj da det hurtigt bliver store bunker.
Nu leder jeg efter en ''stor'' ting at gøre for min mor, for at gøre hende glad og lette presset fra hendes skuldre.
Det er for det meste rodet herhjemme da ingen, ja udover mig egentlig, orker at gøre noget for det, så det kan være alt der kan blive lavet her!
Hvad ville I mødre helst have jeres datter gjorde for jer? Hvor ville presset blive sat fri mest?
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
Ej. Det værste er jo nok at det hurtigt ligner sig selv igen, hvilket irritere mig helt vildt og det opmuntrer ikke rigtig en til at rydde hele huset op, når man har gjort det før...
Skal lige siges at vi bor på en gård, så huset er ikke bare lige en lille lejlighed
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Hvis du har mindre søskende, som skal have hjælp til lektier, kunne det også være en mulighed.
apr 2011
Med hensyn til lektiehjælp til min otteårige lillesøster tror jeg ikke det vil gå, vi har et meget anstrengt forhold. Hjælper tit til med min treårige lillesøster, hun er min øjesten! Men en morbejs, så der er mor altså altid den eneste hun vil have om eftermiddagen når man er træt
nov 2011
Følger: 33 Følgere: 29 Gnavere: 8 Emner: 48 Svar: 234
apr 2011
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Bedste for sin mor?