{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Hvad bedst for kaninen? {{forumTopicSubject}}

Min den store dreng har fået denne lækre sag i fødselsdagsgave. Den har kun dette lille bur og det vil vi gerne have udvidet så den får en løbegård til og alt den plads for den kan bevæge sig, planen er den skal stå ude hele året rundt, men jeg har ingen ide om forholdsregler omkring sådan et bur for at den kan holde ude året rundt. Vi har intet skur eller ligende endnu og pt står den lige udenfor vores hoveddør hvor der næsten er lukket så den kun kan få lidt træk og får tæppe over buret til nat.(er meget bekymret for om den fryser:D). Den er ude mindst 1 gang dagligt i lang snor så den kan rende over hele haven og hygge sig og udnytter den i stor stil, især hvis vi går indenfor og står og holder øje med den fra døren af, så den er selv ude og udforske haven.

*Hvor stort skal et bur være for at det er godkendt til en kanin?

* hvor langt skal hegnet graves ned i jorden for den ikke kan grave sig ud?

* hvor meget læ skal der være for den kan stå ude året rundt?

* er det bedst at ligge sten eller skal der være græs?

* Kan man godt ligge sten hvor buret skal være også græs resten af stykket hvor man så graver ned så det kommer til at ligge og passe med slutningen af hegnet er ved første sten?

*Er det nok med bare at bygge brædder op der går lidt ud over burets bredde hele vejen rundt også self med tag på. Og når det er koldt er det planen at der skal sættes noget lå op foran så der ikke kommer direkte træk ind forand.

*Planen er at buret skal stå åbnet fra morgen til sent aften så den har sin løbegård døgnet rundt og selv bestemme om den vil være ude eller inde.

Undskyld alle mine spørgsmål, vil bare sikre at den får de bedste mulige leve vilkår.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad bedst for kaninen?
Kommentér på:
Hvad bedst for kaninen?

Annonce