{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Super glad! {{forumTopicSubject}}

Ja... Måske et lidt useriøst emne, men det skulle bare ud..! smiley
Det hele startede med jeg fik en sød kanin hjem, ved navn Fionas Let It Be... Hun var så rigtig sur inde i buret og med tiden blev jeg bange for hende, hun har bidt mig rigtig mange gange, og angriber en... Vi var så nede ved en professional avler og se om hun var i brunst, eller om hun bare var sådan.. Han sagde at vi intet kunne gøre.. Vi tog så hjem og snakkede lidt om det og vi valgte og beholde hende, så hun ikke blev en kastebold.. Hun blev ved med og være sur, og jeg var rigtig ked af det.. Så en dag var hun ude i løbe gården og jeg var gået indenfor fordi jeg var blevet sur på hende pga hun igen havde bidt mig.. Så sidder jeg inde ved spisebordet og kigger ud.. Jeg siger så "Morrrr! Fiona er løs!" Vi kom så ud og hun hyggede sig rigtigt med og kigge rundt i haven.. Jeg fik hende så fanget, men jeg satte hende ned igen fordi hun hyggede sig sådan.. Nu var vi så lavet en aftale med at Fiona er løs ude i haven når vi er hjemme også inde i skuret når vi ikke er og det er nat.. Inde i skuret kommer buret så til og stå åbent så hun kan hoppe ind og ud... Jeg er rigtig glad for at hun har hjulpet med og finde frem til at hun hellere vil ud og hoppe rundt i haven i stedet for og sidde inde og kukkelure inde i buret.. Det har hjulpet rigtig meget så det er jo super! smiley

Undskyld det blev lidt langt, men i kunne ligeså godt få det hele med.. Kom da gerne med kommentar hvis det er en dårlig idé? smiley
Hilsen Thea og Fiona.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super glad!
Kommentér på:
Super glad!

Annonce