Super glad! {{forumTopicSubject}}
Ja... Måske et lidt useriøst emne, men det skulle bare ud..!
Det hele startede med jeg fik en sød kanin hjem, ved navn Fionas Let It Be... Hun var så rigtig sur inde i buret og med tiden blev jeg bange for hende, hun har bidt mig rigtig mange gange, og angriber en... Vi var så nede ved en professional avler og se om hun var i brunst, eller om hun bare var sådan.. Han sagde at vi intet kunne gøre.. Vi tog så hjem og snakkede lidt om det og vi valgte og beholde hende, så hun ikke blev en kastebold.. Hun blev ved med og være sur, og jeg var rigtig ked af det.. Så en dag var hun ude i løbe gården og jeg var gået indenfor fordi jeg var blevet sur på hende pga hun igen havde bidt mig.. Så sidder jeg inde ved spisebordet og kigger ud.. Jeg siger så "Morrrr! Fiona er løs!" Vi kom så ud og hun hyggede sig rigtigt med og kigge rundt i haven.. Jeg fik hende så fanget, men jeg satte hende ned igen fordi hun hyggede sig sådan.. Nu var vi så lavet en aftale med at Fiona er løs ude i haven når vi er hjemme også inde i skuret når vi ikke er og det er nat.. Inde i skuret kommer buret så til og stå åbent så hun kan hoppe ind og ud... Jeg er rigtig glad for at hun har hjulpet med og finde frem til at hun hellere vil ud og hoppe rundt i haven i stedet for og sidde inde og kukkelure inde i buret.. Det har hjulpet rigtig meget så det er jo super!
Undskyld det blev lidt langt, men i kunne ligeså godt få det hele med.. Kom da gerne med kommentar hvis det er en dårlig idé?
Hilsen Thea og Fiona.
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 1 Emner: 13 Svar: 149
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 40 Svar: 353
hvorfor ik lave en stor løbegård, i stedet for. Jeg ville ik ture det
maj 2012
Følger: 10 Følgere: 5 Gnavere: 2 Emner: 77 Svar: 432
apr 2010
Måske er der et bette huld i egnet. eller noget
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
Hvis det fungere for hendes kanin at have det sådan, og haven er hegnet ind - Hvorfor så ikke gøre det? Hvorfor ikke bare lige gå en runde om før kaninen bliver lukket ud og sørge for at der ingen huller er. De er jo hjemme har hun jo skrevet, når kaninen er ude. - Så de burde ligge mærke til hvis nu der var en kat efter kaninen..
apr 2010
Hvis der først var en kat, efter min kanin, tror jeg slet ikke jeg ku få den til at falde til ro igen. For han er så bange for dem.
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
maj 2012
apr 2010
Jeg kan ik' snakke om hvordan kanin regere, for at fortælle det.
maj 2012
jun 2012
Følger: 70 Følgere: 71 Emner: 49 Svar: 1.484
Jeg valgte at aflive hende da hun var virkelig aggressiv. Jeg kunne ikke gå forbi hende uden at hun andgreb. Især ikke med short! Det var rigtig trist...
Så man kan både være heldig og uheldig med at have dem fritgående
jun 2012
Følger: 70 Følgere: 71 Emner: 49 Svar: 1.484
maj 2012
Super glad!