{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hvem skal være højest i et forhold? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
(Det her har IKKE noget med gnavergalleri at gøre!!!)

Jeg har tit selv tænkt på det, er det ok at pigen er højere end drengen?

Jeg er selv 177 og 15 år. Og synes ikke der er så mange drenge på min skole som er højere end mig smiley

Men der er en dreng på skolen som jeg har lidt kørende med, men han er ca. 5 cm mindre end mig, vil det være dumt hvis vi blev kærester engang og jeg så var 5 cm over ham.... ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem skal være højest i et forhold?
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   28. sep 2012 Jeg synes det ser forkert ud, men det er jo ikke det der tæller. smiley

• #3   28. sep 2012 Fløjtende ligegyldigt - det finder de fleste ud af med tiden smiley

• #4   28. sep 2012 i er jo ikke udvoksede og når man siger at pigers pubertet går tidligere i gang end drengenes kan han jo sådan set sagtens nå at indhente dig.

Min mand er 175 og jeg er 177 så jeg er også højere end ham, det har da holdt siden 98 og bortset fra at jeg en enkelt gang er blevet spurgt om han var min lillebror (hvilket jeg lå flad af grin over, det gjorde han dog ikke) har det ingen problemer givet*SS* Ej ok jeg går heller aldrig i høje hæle.... men det gjorde jeg nu heller ikke før ham...

• #5   28. sep 2012 Når i først ligger vandret er højden lige meget smiley

Med andre ord, jeg ville aldig kunne finde på at vælge en fra pga højden.. Det er jo ikke højden, men mennesket man er sammen med

• #6   28. sep 2012 Jeg foretrækker at være den laveste i forholdet smiley - men hvis jeg faldt for en person som var lavere end mig, ville jeg aldrig vælge ham fra pga. det.

Er selv 176 og kæresten omkring de 190 - så jeg kan fint hoppe i div. stiletter og stadig være lavest smiley

• #8   28. sep 2012 Det ser lidt spøjst ud når fyren er en del lavere en tøsen (altså når forskellen er meget tydelig), men bort set fra det, kan jeg ikke helt se hvad højde har med noget som helst at gøre smiley

• #9   28. sep 2012 Det er da lige meget hvis han er sød smiley

• #10   28. sep 2012 lige høje, eller også skal han være højre. det andet ser tosset ud

• #11   28. sep 2012 Det er da fuldstændig ligemeget med højden.. Min kæreste er 172 og jeg er 176,5 og vi er begge fuldstændig ligeglade.. Kærlighed har ingen højde, med mindre man er ekstrem overfladisk.. smiley

• #12   28. sep 2012 Lad være med at vælge ham fra af den grund. Jeg er 10 Cm højere end min kæreste (; Og vi har da 5 årsdag her d. 17, så jeg vil da ikke mene det har haft nogen betydning smiley

• #13   28. sep 2012 Sanne: Nå så det ser ligefrem "tosset ud"...står du så og griner hvis du ser et par hvor manden er lavest? hvorfor mener du manden skal være højere? I mine øjne kan man KUN mene at manden altid skal være størst hvis man generelt HAR brug for en mand til at passe på sig. Moderne kvinder der kan selv og vil selv er fløjtende ligeglade...;)

• #16   28. sep 2012 Det er da helt ligemeget (-: Det er jo slet ikke det der kommer an på noget. Så det synes jeg du skal være helt ligeglad med.

• #17   29. sep 2012 Synes også det kan være lige meget med højden. Jeg er selv 176 og min kæreste er 172 smiley

• #18   29. sep 2012 Susan hvis jeg stod og grinet, havde jeg nok skrevet, det så sjovt ud, men det er faktisk noget jeg noter mig hver gang jeg møder sådan et par. Men når det er sagt, så er jeg helt over ens med, er lynet først slået ned, er det ligegyldigt.
    Men da lynet slog ned for mig for 11 år siden, var det heldigvis i en der var højre ( ikke så svært når jeg selv er lav)
    Og nu vi er ved det, så forventer jeg da i den grad, hvis han er hjemme det er ham som slå en evt indbruds tyv i hjel, efter som det er ham der er krigsvatran, slager og jæger smiley

• #19   29. sep 2012 Hvis fyren er dejlig, er højden da helt underordnet. Det er da vigtigere, at I har god kemi og har det godt med hinanden smiley

• #20   29. sep 2012 Jeg foretrækker en fyr der er højere end mig selv, men det er nederst på "listen" over de vigtige egenskaber.
    Min kæreste er højere end mig men ikke meget.
    Og havde han været lavere, havde det ingen betydning.
    Når man er forelsket, så har højden intet at sku ha sagt.
    Vi har været sammen i 5 år nu og om han var lidt lavere end mig, havde jeg holdt ved ham alligevel smiley

• #21   29. sep 2012 Det er hamrende ligegyldigt smiley
    Ta det fra en, der er 1.83 høj smiley min mand er 1.84, så han er da lige 1 cm højere end mig smiley
    Da jeg var yngre, var jeg meget ked af min højde, men det er jeg ikke mere.. i da er jeg sk*** ligeglad smiley jeg hopper også gerne i 10 cm høje hæle:-) ....
    De fleste mænd er også ligeglade... altså vel at mærke dem, der ar selvtilliden i orden... smiley der er flere mænd end man lige regner med, der synes, at en høj flot pige er "waooow" smiley

• #22   29. sep 2012 Tusind tak for svarende alle sammen! smiley

Jeg synes personlig selv at drengen skal være højest i et forhold, men det betyder ikke en skid! Så må man jo bare håbe at drengen har det på sammen måde smiley
    Nu må vi jo se hvad der sker smiley

• #23   29. sep 2012 Sanne: du sagde det så tosset ud, må derfor gå ud fra du går og griner af folk på gaden hvis manden ikke er en ordentlig huleboer (med tatoveringer OG skaldet for at vise han er fuld at testosteron?) og kvinden et lille nips. Totalt uforskammet adfærd i min verden, jeg har heldigvis heller ingen venner der er så intolerante som dig. En ting er som enkelte andre herinde ytrer at "de fortrækker..." det er sgu da ok de "foretrækker...", men at sidde på et offentligt forum, som du gør, og ytre at det ser totat tosset ud er direkte uforskammet. Der er MEGET stor forskel på at sige "jeg fortrækker selv...." og så at gøre som du gør: vende det ud af og dømme andre og sige "de ser tossede ud", kan du se forskellen?

• #24   30. sep 2012 Nu er jeg heldigvis ligeglad med, hvad folk (som fx sanne) mener, når jeg kommer gående i mine høje hæle sammen med min mand.... smiley
    Vi har det godt sammen, uanset hvad andre mener smiley

Kommentér på:
Hvem skal være højest i et forhold?

Annonce