{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Skinny i dyrehandler. - Dyrebutik fejler. {{forumTopicSubject}}

Ej, et chok jeg fik her for nyligt, da jeg var en tur i dyreforretningen i Rødovre.
Jeg har fået en vane med lige at gå ind og se på deres marsvin og kaniner. Jeg køber selvfølgelig ikke nogen, kigger bare hvordan de har det, og sådan.

Så ser jeg inde hos marsvine hannerne, at der sidder en lille skinnyhan.. Over i et hjørne for sig selv. Så tænker jeg.. HVAD! Ja, skinnyer ser rigtig søde ud, men de kræver altså mere pasning end hr. og fru Olsen lige tror, når de går ind og vil købe et "sjovt" dyr til deres datter.

Den skal smøres ind i creme. Man skal passe på med sollyset, når den er udenfor. Den skal kunne holde varmen. Den kræver mere mad. - Og dermed kommer der også mere ud af den anden ende. Marsvin er jo flokdyr, så de skal jo have en mere, mindst. Men hvad sætter man sammen med en skinny, som faktisk godt kan være lidt bitchy? Man ved det jo ikke, når man køber et marsvin. Men nu har jeg bare oplevet af flere mennesker har sagt deres skinnyer har lidt temperament.

Noget andet inde i den dyrehandler, som jeg slet ikke kan forstå, er at de skriver:
"Marsvin, kaniner og ørkenrotter er flokdyr! De må IKKE gå alene!"

Marsvin.. Ja.
Kaniner? Nej, de er kolonidyr. Sæt to sammen og risiker at de begynder at slås.
Ørkenrotter ved jeg ikke.. Sådan nogen ved jeg ikke meget om.

Noget helt tredje er, at deres marsvin faktisk gik alene.
-Og de har kaniner og marsvin til at gå sammen.

Den dyrehandler.. oh gard.

Nogen andre der kan følge mig i, at de altså ikke er helt klare oveni det at have dyr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skinny i dyrehandler. - Dyrebutik fejler.
Kommentér på:
Skinny i dyrehandler. - Dyrebutik fejler.

Annonce