Få passet sin guldklump - øv følelse... Få passet sin guldklump - øv følelse...
Jeg står og skal på skiferie i uge 4 OG 7. Hvilket selvfølgelig er virkelig en fed følelse, men hvor gør det også fandens ondt på mig.
Jeg har min lille baby på 12 uger (kanin), Han er simpelthen det mest kælende væsen, og elsker at være sammen med mennesker generalt.
Jeg har haft dyr hele livet (hest, hund, skildpadde, hamster, marsvin og kaniner), hvor jeg aldrig har haft svært ved at aflevere dem til nogle der skal passe dem.
Men denne gang, har jeg ondt i maven allerede nu, han skal hjem til en af mine gode veninder, som har marsvin også. De skal stå ved siden af hinanden, og det bliver klart en oplevelse for min, da det er nyt.
Men jeg frygter så meget ved det, jeg frygter han ikke bliver taget ordentligt af, at hun overser ham, og glemmer ham. At han ikke får den daglige kontakt, jeg er godt klar over at jeg ikke kan forvente hun har ham ude af buret i flere timer som jeg har. Men nøj hvor min mave dog har det skidt over det, det er lige før jeg kunne springe fra ferien, for at blive hjemme ved ham.
Andre der har den samme tossede følelse som jeg?
Hvad gør I for at 'klare' det?
okt 2011
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 64
Så tit kan jeg godt få dårlig samvittighed, når jeg tænker på at de er alene hjemme....
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 41
Jeg ved ikke hvad jeg frygter...
apr 2010
Følger: 173 Følgere: 168 Gnavere: 11 Emner: 99 Svar: 979
Få passet sin guldklump - øv følelse...