er simpelthen ved at gå amok... (langt, kanin) {{forumTopicSubject}}
jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde men nu prøver jeg..
det startede med jeg fik et brev fra min boligforening hvor i der stod at jeg skulle fjerne mine kaniner da jeg ikke må have dem i haven. så jeg ringer ned til dem og brokker mig fordi at i min husorden står der ikke noget om de ikke må være her, kun at de ikke må være til gene for naboer.
og i min lejekontrakt står der at dyr ikke kan kræves fjeret hvis husorden senere bliver lavet om. som den nu er blevet i det der i den nye står at kaniner ikke må holdes i haven.
men nå, ham fra boligkontoret beklager meget og lover at sende et brev til mig med en undskyldning for selvfølgelig må de være her.
i stedet modtager jeg så et brev hvor i der står at den nye husorden er vedtaget før jeg flyttede ind så de er nød til at fastholde at de skal fjernes!
så jeg ringer selvfølgelig derned igen og brokker mig, og siger at jeg skal jo forholde mig til det som står i mine papir. dette har min far også bekræftet (han er vicevært, dog ikke her) så han kender til de regnler. men nu vil de lige prøve at finde ud af noget.
jeg har så sagt at hvis de fortsat vil kræve dem fjernet går jeg til min advokat med det!
men nå, der venter jeg stadig svar fra. men nu er nogle folk begyndt at klage til mig over at der kan komme en kanin hoppende ind i deres have! jeg har nemlig tit nogle ude og hoppe udenfor løbegård. og hvor syns jeg dog det er træls for kan virkelig ikke se hvad det gør at der kommer en uskyldig kanin hoppende???
men nu har jeg så ladet være med at lade nogen komme ud og hoppe uden løbegård.
men i dag kommer der så en af naboerne gående udenfor haven og stopper op foran vores låge. og jeg er næsten helt sikker på han tog et billede ind i haven??!!!
arg hvor er det dog pisse træls at vi ikke bare kan få lov til at være i fred.
havde lige brug for at komme af med det beklager det blev lidt langt og forvirrende.. :S
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Ifg. dansk lovgivning skal man holde dyr inden for egen matrikel. Det gælder faktisk også katte.
Man kan ikke pådutte andre mennesker ens kæledyr.
Når det er sagt, så lyder det helt urimeligt, det din bolig forening har gang i, og ulovligt.
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Gnavere: 1 Emner: 23 Svar: 121
apr 2010
apr 2010
men ja de kommer os i sele men syns bare det andet var mere hyggeligt.. så havde de heller ikke de samme begrænsninger.. men pyt..
apr 2010
apr 2010
Følger: 51 Følgere: 100 Gnavere: 1 Emner: 40 Svar: 748
apr 2010
apr 2010
Følger: 51 Følgere: 100 Gnavere: 1 Emner: 40 Svar: 748
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det er ikke i orden at gå ind og stjæle hos folk.
Det er heller ikke i orden at lade ens dyr løbe frit inde hos andre mennesker.
Det er muligt du mener det er små sko, men en lov er en lov, og den skal overholdes, lige meget hvad man ellers måtte mene om den.
apr 2010
men før gjorde jeg ikke. men da de sagde det var træls holdte jeg op.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
er simpelthen ved at gå amok... (langt, kanin)