{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Forslag til ny bærbar? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er min gamle dell som jeg købte for mine konfirmationspenge afgået ved døden, og jeg står derfor til at skulle anskaffe mig en ny bærbar indenfor en overskuelig fremtid. Er dog ikke så teknisk skarp, så jeg er ret blank mht. hvilken ny model jeg skal købe. Kunne godt tænke mig en MacBook Pro, men jeg har aldrig haft Mac før og er lidt bange for at det bliver for stort et skridt for mig, haha. Er der nogen, der har nogen forslag? Den skal have et pænt design, samt gerne koste under 9000 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til ny bærbar?
  • #2   28. mar 2011 Netha, det er vel ligemeget hvad jeg skal bruge den til. Som jeg skriver, ønsker jeg en bærbar med et lækkert design. Har ikke brug for svar, der ikke er relevante smiley har 14.000 i gemmeren til ny bærbar, så det er ikke pengene, det kommer an på.

• #3   28. mar 2011 En TOSHIBA!!!!!

• #4   28. mar 2011 Har haft en toshiba, ikke noget at råbe hurra for smiley

• #5   28. mar 2011 Lykkeline:
    Hvis du ikke vil skrive hvad du skal bruge den til, kan du ikke få nogen svar.

Der findes et hav af maskiner der ude.
    Du behøver jo ikke tale sådan, bare fordi der er en, der tilsyneladende ved noget, der prøver at hjælpe dig.

Men du kan jo prøve at svarer på det her, og hvis du ikke vil, så må du selv søge på nettet:
    Skal du kunne spille på den (i så fald, hvilke spil?)
    Skal du bruge den til skole? Hvis ja, hvad har skolen så installeret på deres maskiner/hvad har skolen af maskiner?
    Hvor stor opløsning vil du have på skærmen?
    Vil du have en mus på selve tastaturet, eller vil du bare have en der skal sættes til.
    Hvis du vil have mus på tastaturet, skal det så være en plade eller en klit?

Hvad angår mac vs. pc så er det lidt et spørgsmål om hvad man bedst kan lide. Nogen kan lide det ene, andre kan lide det andet. (Jeg kan f.eks. ikke udstå apples produkter)
    Der er ikke længere forskel på hardware i mac og pc. Det er det samme de bruger.
    Men hvis du vil prøve en mac, så find din lokale mac-biks og gå ned og snak med dem.

• #6   28. mar 2011 jeg har bestilt en macbook.. Synes de er lækre.

• #7   28. mar 2011 Jeg vil ikke sige Toshiba. De har en svaghed med blæseren som ikke holder særlig godt. Og derudover så synes jeg ikke de er specielt gode. Jeg har fortrudt jeg valgte en toshiba.. Og det gør jeg aldrig igen.

• #8   28. mar 2011 Pia - Jeg ved ikke hvad du mener med at tale "sådan" smiley Eftersom at jeg ikke synes at det vedkommer samtalen hvad jeg skal bruge den til eller ej, vælger jeg at lade være med at svare på dette. Mit eneste krav er at den skal have et pænt design, resten kan jeg selv sortere i. Hele spørgsmålet i mit indlæg er netop om nogen kender en model med et pænt design, så hvad jeg skal bruge den til synes jeg sådan set er underordnet smiley Når det kommer til indholdet af maskinen, har jeg selv rimelig styr på hvad der er værd at købe og hvad der ikke er smiley

Tanja - Det synes jeg nemlig også, at de er! Har bare haft PC i snart 10 år, så ved ikke om jeg tør kaste mig ud i noget nyt smiley

• #9   28. mar 2011 Jamen så er din eneste mulighed jo selv at søge.

Mit yndlingsdesign er på de gamle IBM Thinkpad. Men dem kan du ikke få fra ny mere (sådan rigtig). Men hvis man vil have en fornuftig en, skal man slippe 8.000-12.000

Så kan man også få nogle super fede maskiner, der udelukkende er lavet til at spille på, men de er vanvittigt dyre.
    Alienware.

• #10   29. mar 2011 HP & Acer er jeg ikke interesseret i, Toshiba har jeg prøvet. Har overvejet Asus, men synes de er lidt for klodsede at kigge på smiley En af mine venner kan skaffe en sprit ny Macbook Pro igennem et firma med kvittering og hele lortet, til 10500 kr, 3300 kr billigere end fra ny, så jeg tror at det er det, jeg gør. Men kigger lige lidt mere rundt smiley Det haster ikke at få fat i en ny.

• #11   29. mar 2011 IBM laver ikke bærbare mere smiley
    Det var også derfor jeg skrev at man ikke rigtig kan få dem fra ny mere.
    Det er Lenovo der har overtaget produktionen af bærbare fra IBM, og de er ikke noget at råbe hurra for - sidder på sådan en lige nu faktisk.
    Har aldrig haft andet end problemer med Lenovo.

• #12   29. mar 2011 Anniesofie - har pengene, men det er stadig mange penge smiley er ret hooked på den, den er super lækker!

• #13   6. apr 2011 Hvis jeg havde pengene, ja så havde jeg købt en MacBook Pro med det samme smiley
    Jeg tror bare det handler om tilvendelse, og at man gider sætte sig ind i alt det en MacBook kan. Min bror købte en Pro for noget tid siden, og han siger det samme som så mange andre, at man lige skal vende sig til den. Og når man har gjort det, så fortryder man, at man ikke har købt en noget før smiley

• #14   6. apr 2011 Line:
    Det kommer jo an på hvad man skal bruge den til.

Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor man vil give mere for en Mac end så meget andet, når det er samme hardware der er i.
    Sådan har det jo ikke altid været....

• #15   7. apr 2011 Pia N: Er det mig du skriver til??
    I så fald så vil jeg sige, at jeg ikke nødvendigvis mener at det kommer an på hvad man skal bruge den til.. Da jeg blev konfirmeret fik jeg fx en computer til 12.000kr. hvilket er det samme som en Mac koster. Og min computer bliver brugt til skolebrug og så bare at surfe på nettet - og alle dem jeg kender der har en Mac bruger den ikke til noget specielt udover til notater i skolen og så bare at surfe (-:

Kommentér på:
Forslag til ny bærbar?

Annonce