{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

spændende gnavere? *forslag til ny gnaver* {{forumTopicSubject}}

Hejsa GG

Jeg har haft flere forskellige gnavere og kaniner, bla. marsvin, rotter, hamster osv..

Og jeg er nu i gang med at bygge et stort skabs bur, hvor der kommer til at være to bure til guldhamstre, og så et stort bur for neden til nogle gnavere der skal gå sammen, har overvejet at få rotter igen, men vil høre om der er nogle af jer der har nogle gnavere som i kunne foreslå, det skal være nogen, der kan gå to eller flere sammen, og nogle der kan gøres tamme smiley

Og jeg sætter mig selvfølgelig 100% ind i dyrets pasning inden jeg overhovedet overvejer at anskaffe mig det :!

Mvh. Safiya

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spændende gnavere? *forslag til ny gnaver*
  • #1   15. jul 2013 Det er godt nok ikke en gnaver - Men pindsvin? Jeg ved dog ikke om de er flokdyr, eller solitære.

• #2   15. jul 2013 Rotte totter! smiley Elsker rotter- De er så.. Kärlige.

Pindsvin skal gå alene. smiley

• #3   15. jul 2013 Katrine:
    Ja har faktisk overvejet et pindsvin, det kunne være lidt sjovt : D Men vil gerne høre fra nogle der har pindsvin hvordan de er i omgang, og om de overhovedet gider menneske kontakt smiley

MissBiims
    Må indrømme at jeg også savner at have rotter, men min kæreste er bare ikke super begejstret for rotter, da han finder dem ulækre... men hælder også lidt til rotter igen, men må se hvad der kommer af forslag smiley

• #4   15. jul 2013 Snegle smiley :o hahahhaah ej de er lidt for slimede smiley :D og måske heller ikke lige så fedt at ligge og nusse med en snegl i sengen smiley tror i hvert fald ikke min kæreste ville synes om det smiley

• #5   15. jul 2013 Natalmus, pigmus, zebramus, steppelemming

• #6   15. jul 2013 Skinny marsvin....

• #7   15. jul 2013 Henriette H
    Marsvin går ikke da e skal have hø og jeg har allergi overfor det støv der er i høet smiley

Team fighter :
    Næh, bare de kan blive tamme smiley

• #8   15. jul 2013 Skildpadder! smiley

• #9   15. jul 2013 Mine 2 skildpadder Choko og Filur var faktisk ret tamme, de kom (langsomt) frem når man kom ind på værelset smiley

• #10   15. jul 2013 årrh ja skildpadder er også søde, men måske ikke rigtigt nussepusse dyr ligesom fx. rotter smiley

• #11   15. jul 2013 TEam Fighter :
    Ja det gør de nemlig, tror også det bliver rotter igen, så må kæresten affinde sig med det smiley

• #13   15. jul 2013 Jeg har hört fra mange pindsvine-ejere at de tager en del tid og menneskekontakt til at göre tamme og kan tage op til et år at göre fuldt tamme- Og det kan endda väre at de aldrig bliver tamme.
    Generalt fra naturen er de sky for det meste og er for det meste ikke pusse-nusse dyr. Dog er der undtagelser- som altid.

Men generalt har jeg hört de er fantastiske dyr. smiley

• #14   15. jul 2013 Team Fighter:
    Jeg har haft 11 rotter før, 5 hanner og 6 hunner, og havde også klart det bedste forhold til hunnerne, og puuuhaa hvor drengene lugtede da de kom i "puberteten" Tvivler på min kæreste finder ud af hvor søde de er, får ham aldrig til at snakke med dem smiley hehe men må se og kigge efter nogle dumbo unger :)!

• #15   15. jul 2013 MissBims:
    Ja rent naturligt burde de jo også være sky, så tror ikke lige det er dyret for mig, men synes det er et spændende dyr!

FunTime:
    Ja det er de nemlig!

• #16   15. jul 2013 Du ku også overveje ørkenrotter? de lugter ikke og er mindre og aktive hver dag. Jeg har haft 3 ørkenrotter for nogle år siden. De var nogle meget underholdende og søde dyr. De spise stortset alt hvad de fik. Buret blev ordnet ca. hver 4 uge, tror jeg. Jeg lod dem løbe i entreen nogle gange om ugen. De var nemme at passe( kender ikke til alm. rotter og pasning) var da tamme og samarbejdede om at grave og ødelægge papirruller og lign (i forhold til de kaniner, jeg har nu,:-)). De var nemmere end kaniner, mener min mor. solsikkefrø lærte de at tage fra fingerne med forpoterne. Jeg tog dem op med begge hænder ned om poterne og så var de i hånden på den måde. Man ka ikke så godt sidde og ae dem:-) De har brug for at være min. 2 sammen og kan vel undvære hø
    Pindsvin synes jeg er en smule synd at have som kæledyr ,ligesom jeg synes det er for papegøjer og jordegern, de hører til i det fri

Kommentér på:
spændende gnavere? *forslag til ny gnaver*

Annonce