Ondt i øret! {{forumTopicSubject}}
Jeg har bare brug for at brokke mig lidt.
Lørdag begyndte mit højre øre at gøre temmelig ondt.
Søndag stod jeg op kl 7.15 fordi jeg vågnede med ret voldsomme smerter i øret, og jeg tog den sidste smertestillende pille, jeg havde i huset. Søndag aften kom min mor ud med to mere, så jeg kunne tage en i går aftes og en her til morgen.
Her til morgen vågnede jeg og lå og vendte og drejede mig i et smertehelvede, indtil jeg ikke kunne holde det ud mere og stod op... blot for at erfare at klokken kun var 3.15. Jeg tog min sidste smertestillende, så lige nu kan jeg holde smerterne ud, men jeg ved, at virkningen snart fortager sig, da pillerne kun virker i tre timer, og jeg kan først ringe til lægen kl 9.
Da jeg var yngre havde jeg ALTID problemer med ørerne og havde mellemørebetændelse 4-5 gange om året. Dette har stået stille en del år men er vendt tilbage med fornyet styrke i sommers, og det er nu fjerde gang jeg må til læge med et af mine ører siden sommerferien sidste år. Dog har det ikke været mellemørebetændelse nogle af disse gange men langt værre tilfælde at betændelse og hævelser osv. Den første gang i sommers nåede betændelsen at sprede sig voldsomt til kæben også, så jeg ikke kunne åbne munden og tygge, og i en uge levede jeg at blød frugt, som jeg kunne mase ind gennem tænderne og sluge direkte. Det tog mig en hel måned at komme af med den infektion i øret, og det var helt klart den værste, jeg har oplevet.
Men denne gang er smerterne usigelige voldsomme, og det føles som en kæmpe bobbel inde i øret, og jeg kan næsten ikke høre på det heller.
Bare lige en gang brok jeg havde brug for at få ud af systemet.
Og godmorgen til jer alle sammen når I også begynder at vågne rundt omkring.
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 20 Svar: 169
God bedring!
apr 2010
Følger: 26 Følgere: 22 Gnavere: 4 Emner: 11 Svar: 84
men ja, godmorgen til dig også..
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
Så ved hvad du går igennem..
De største knus herfra.
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 19 Emner: 2 Svar: 8
Min egen læge har typisk nok ferie i denne uge, så jeg blev henvist til en anden, som jo så står med dobbelt så mange patienter, så jeg kunne først få en tid kl 16.30.
Min mor har dog været så sød at køre på apoteket efter de smertestillende piller, jeg i forvejen får på recept til min ryg (var løbet tør i går), så jeg har i det mindste fået en pille for en time siden, som har taget toppen af smerterne, men jeg har stadig utrolig ondt.
Endnu værre er at jeg har fødselsdag i morgen og får gæster, og jeg må ærligt indrømme at stå og bage boller og lave lagkage med disse smerter er det sidste, jeg ønsker.
Ondt i øret!