For alle os som elsker vores gnavere.

For alle os som elsker vores gnavere.

Medlemmer: 241
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hanner sammen.
  • #2   3. aug 2010 Stald Solskin: det er marsvin

Caroooos: To han af marsvin kan sagtens gå sammen men helst fra små da de ellers er lidt svære at sætte sammen,

• #3   3. aug 2010 Jeg bliver altså lige nød til at høre om noget her så. Jeg har altid haft to hanner sammen, uden problemer. Man anbefaler da også, at marsvin ikke skal gå alene? Når jeg har købt en han udbryder dyrehandleren med det samme "Skal han gå med en anden? Det kan han bare ikke, for de slås!" Og jeg har aldrig nogensinde set nogle af mine hanner slås. De har hakket lidt til hinanden i irritiation, men synes da ligefrem det er værre med hunnerne. De må måske heller ikke gå sammen? Er det virkelig så slemt? Der er da også mange opdrættere der har flere hanner fx til at gå sammen, ikke? smiley

• #5   3. aug 2010 Det siger man godt nok, at de gør. Men jeg har aldrig haft problemer med mine ihvertfald. Men der må da være noget om det, nu hvor dyrehandlerne siger det. Jeg købte en lille ung han til min Diego, og der er omkring 1 års forskel på dem, og de har det fantastisk sammen. Så fra min side af ville jeg da sige, at du sagtens kan prøve at sætte ham sammen med en anden han nu smiley

• #6   3. aug 2010 hm, jeg har bare hørt at hvis man sætter en voksen han sammen med en han unge, så tager den voksne magten, og ungen lærer det fordi den er unge og vokser op med den som bestemmer, hvis i forstår hvad jeg mener?

• #7   3. aug 2010 Johanne: ja nemlig smiley

• #8   3. aug 2010 Det er forståeligt. Og hvis man så sætter to sammen på samme alder vil de da slås om magten? smiley

• #9   3. aug 2010 nemlig smiley
    når der er en voksen og en unge, så har den voksne jo magten smiley

• #10   3. aug 2010 okay smiley ..
    grunden til vi ikke har 2, er jo fordi vi ikke vidste at 2 måtte være sammen, men det fandt vi ud af for 1 uge siden :-D.

• #11   3. aug 2010 Hanner kan sagtens gå sammen så længe de ikk bliver brugt til alv også, jeg har selv 2 hanner sammen, og der er har kun været lidt i starten hvor de lige skulle finde ud af hvem der er mest dominerende, og det var det.

Men købt en unge og vær sikker på det er en han vil foreslå fra en avler.

• #12   3. aug 2010 vi pleger og købe fra en dyrehandler, for at rede dem, de har det fordærdeligt der, men de er os blevet meldt et par gange, der sker bare ingenting, de sidder og puster helt vildt fordi der er så varmt, og de går 5 sammen i sådan et lille mini bur, til max 1?:/. - og ingen rent vandt s:

• #13   3. aug 2010 Surt, det må du selv om jeg ville foreslog at du melder dem hvis de intet vand har, jeg mener som dyremishandling.

• #14   3. aug 2010 det er det også, de er blevet meldt, der sker ikke noget ved det, de havde lukket en overgang, men så åbnede de igen.
    de har vand, men det er grønt og brunt :s

• #15   3. aug 2010 ad. Hvorfor bliver i ik ved med at melde dem indtil der sker noget??

• #16   3. aug 2010 det er ikke os der har anmeldt dem.
    de var i avisen pga. de blev meldt.. - fordi at dem de melder dem til er jo ligeglade?

Kommentér på:
2 hanner sammen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce