Hvad siger I til deeet? Hvad siger I til deeet?
Hey you you're beautiful!
Hvad siger I til en omgang billedeeeeeeer!??
Jaaa, her er en der er i billed humør af DaBoys! nom nom andre end mig der godt ku'?
Jeg vil hvis I da har lyst lave et meeeeeeeeega indæg, fordi det er meeeeeeeeeega længe siden vi sidst har lavet et!
Hvad siger I er i pååååå!??
Looooove too all the beauties!! :I Mut mut til jer, jo!! :*
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 54 Gnavere: 9 Emner: 81 Svar: 668
Er du sådan en larry shipper? Sådan en der TROR du ved bedst om drengene er homo end de selv gør? For i så fald, så har jeg intet tilovers for dig - og hvem fuck i helved der laver sådan nogle billeder der. Det er jo ikke for sjov Louis får flip, og Louis og Harry's venskab daler
- Undskyld, men er bare så fucking træt af de Larry shippers ( Som går for langt - dem der holder den på bromance er fint nok, men romance... urgh ) og jeg ved ikke om du er en af dem, men det er bare mit reaktion ud fra det billed, for det irritere mig så voldsomt at folk er så dumme og ligeglade...
apr 2010
Følger: 30 Følgere: 27 Gnavere: 8 Emner: 29 Svar: 139
Jeg tror slet ikke jeg ved noget bedre om nogen, for at sige det rent ud er jeg efter at været startet i 10. faldet virkelig meget i at holde mig opdateret på hvad drengene laver og hvor de er. Ja, jeg ved godt de er på deres ture right now, men aner da hvert fald ikke hvor de er und so, men det ændre stadig intet på om jeg er Directioner eller aj, jeg har bare fået mere fornuftige ting at bruge al min tid på
Men jeg kan da vidst ikke komme uden om at have stødt på dine følelser negativt så sorry for det
apr 2010
Men har på intet tidspunkt - tror jeg i hvert fald ikke, og i så fald ikke ment det - at man ikke er fan hvis man er larry shipper
Undskyld jeg reagere sådan, men det er bare utroligt så meget nogen folk pisser mig af... Det der med at Elounor er fake, og det er management der holder Larry skjult... Og så når Louis blokere Larry shippers / fans så er han LED?! Øh... Det var oppe at vende igår, da det jo skete igen igår...
Synes selv den er flot tegnet, men... Jeg kan tage Larry fanart når de har tøjpå, men synes det der er direkte tarveligt og akavet over for dem.
Og sætter lige alle mine smileyer ind her
apr 2010
Larry shipper eller aj, er man fan er man fan
Det er helt i orden du reagere som du gør, som skrevet tidligere har vi alle vores meninger om tingene
apr 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Gnavere: 9 Emner: 48 Svar: 280
apr 2010
apr 2010
Følger: 45 Følgere: 60 Gnavere: 9 Emner: 48 Svar: 280
aug 2010
Følger: 142 Følgere: 140 Emner: 37 Svar: 241
apr 2010
Men den del af tråden er vist en lukket del, det var heller aldrig meningen det skulle overtage. :3
apr 2010
Hvad siger I til deeet?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside