{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Nye kaniner {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skulle gerne have en til kanin og har fundet den, men nu faldt jeg altså over en til her den ene dag, har prøvet og prøvet på at "plage" om at få en.

Hvordan fik i jeres forældre overtalt til at få en til

Jeg betaler alt selv for mine gnaver, det eneste jeg vil have er mine forældres tilladelse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye kaniner
  • #1   24. maj 2010 Jeg passer dem selv, hvilket jeg gør jeg ska nok betale selv hvilket jeg allerede gør med min pony, og 3 andre gnavere

• #2   24. maj 2010 Jeg plejer at snakke med min mor, som ofte er med på ideen, fx. ville jeg gerne have ´lov at sætte nuser og sydney sammen så de kunne få nogle dejlige unger i næste måned, jeg snakkede det grundigt og alvorligt (så alvorligt som jeg nu kunne :] ) og blev ved med at sige, jeg vil kun beholde en og vil give resten væk til gode hjem. pladsen havde jeg, for sydney og ungerne kunne gå i det alm. bur hvor jeg tager skillevæggen ned og nuser kan gå på græs hele sommeren.
    Da hun endelig var med på ideen gav hun mig nogle gode ting jeg kunne sige for at få lov for min far og da jeg havde givet den samme lange tale + mors råd, fik jeg lov med ordene "Jo, gør du det, men du passer dem selv og de bliver dit problem at komme af med. så har du jo også prøvet det."

• #3   24. maj 2010 Jeg holder utroligt meget af dyr, jeg er igang med dyrpasser udd. ville gerne på vitanærsygplejske senere men ved ikk endnu, endnu en kanin da jeg oprindelig godt måtte købe 2 men så ombestemte min mor sig og blev meget sur, men jeg har fundet et billigt bur til dem begge jeg har råd nok, og tid nok, jeg giver aldrig mine forældre ansvar for dyrende og regningerne, jeg har altid selv betal dyrlægeregning osv.

Jeg ville kun have dem fordi jeg er faldet for dem og kan ikk lade være med at tænke på dem.

Kommentér på:
Nye kaniner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce