{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har tre kaniner, de har altid løbet frit, jeg har købt nye bure til dem for et stykke tid siden, vi har hævet dem op i højden, så det var nemmre at ordne burene, de har trapper at løbe ned af, som er helt ok, men de vil simpelthen ikke røre sig ud af flækken, jeg tager dem ud, og der gå ikke ret lang tid løber de tilbage igen?

Den ene kanin har jeg taget ind fordi han mistede sin mage for ca 7 md siden, så han ikke skulle være alene da jeg ikke ønsker flere kaniner, han kan også bevæge sig frit i huset, men ak nej han vil heller ikke bevæge sig?

Noget andet er hans pøller er begyndt at sidde fast i hans numse, så er ret fusterret over alle disse problemer?

Håber der herinde er nogen der kan give mig nogle gode råd...😢👍🤔

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner
  • #1   15. jan 2017 Jeg synes du skal tage et smut forbi dyrlægen imorgen, det er ikke normal adfærd 😔

• #2   15. jan 2017 Hvis noget sidder fast i numsen, kan det være for fed eller for meget mad. Det kunne også være derfor, at han ikke vil bevæge sig. Hvilken race er han, hvad får han at spise og hvor meget?

• #3   16. jan 2017 jeg tror at du har ret at vi giver dem for meget at spise, de to er teddyer og den sidste er en glat dværg kanin, de har alt det hø de kan spise, de får frisk grønt 2 x daglig, og de har skåle med godbidder i , hvis det viser sig at de får for meget at æde, så vil jeg klart skære ned på det, hvor meget skal de have? Den ene kanin har lige været til dyrlæge og blevet undersøgt uden der har været noget kun hendes tænder som hun så er blevet opereret for! Jeg har nu bestilt burgess og noget hø med grønt i!

• #4   17. jan 2017 For hver gang du giver 100 gr. grønt, skal du skære 10 gr. ned på pillerne.
    Til sammenligning kan jeg fortælle mine dværgvæddere får 15 - 20 gr. piller, ½ æble, en tynd skive roe og en god håndfuld hø hver dag. Giver jeg mere æble/roe, går jeg ned i piller og omvendt
    Jeg bruger Møllerens piller. Der er det, der skal være til en rimelig pris.

Kommentér på:
Kaniner

Annonce