1.064 visninger
|
Oprettet:
se lige her :O {{forumTopicSubject}}
ey alle. har lige oprettet en ny annonce til jer med dværghamstere. kig forbi
http://www.gnavergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=1113
apr 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Gnavere: 2 Emner: 6 Svar: 86
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 3 Svar: 12
Jeg har sagt nej tak til stamtavlen til den fordi jeg ikke har brug for at bevise over for andre at min r en ægte vinterhvid!
Og hvem siger at jeg har købt den hos en dyrehandler??
jeg skriver sibirisk på annoncen fordi der er folk der ikke ved det hedder vinterhvid!
SÅ STOP MED AT HENVENDE JER HVIS I IKKE ER INTERESSERET I EN HANDEL!
apr 2010
Så ved ikke hvem avler er.
Men kiggede dem igennem der nede og det er en vinterhvid..
apr 2010
apr 2010
Men kan da godt se hvad du mener, men alligevel så er alle hybrider langt tilbage.
apr 2010
Synes ikke du skal avle på ham, for ungerne vil være hybrider..
apr 2010
apr 2010
apr 2010
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Ups, så kom jeg jo til at skrive alligevel -.-"
apr 2010
jamen så ved jeg jo du lyver
JEG HYBRID!
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Gnavere: 3 Emner: 10 Svar: 82
Helene: Hvis du så gerne vil have at racerne opretholdes så kan DU jo bare avle dem, Josefine gør jo som hun vil og det kan du jo ikke bestemme...
apr 2010
apr 2010
Ups kom til at skrive igen, men kun fordi i skriver direkte til mig så jeg bliver nød til at svare, for jeg giver ikke op
apr 2010
Hha. kom da lige med en bedere undskyldningxD!!!!!!! LATTERLIG er du også
Og du skal da ikke bestemme om folk avler hybrider??
Hvem tror du at du er? Droningen af danmark? Eller droningen af hamsteravl?? Haha hvorer du da bare latterlig,.
Og jeg har fonuft nok til at se at hybrider også er dejligedyr og de somregl har et bedere temprement... hvis man passer sinedyr godt nok bliver de sq heller ikk syge..
og til in information fik jeg GLIMRENDE karakter i folkeskolen og sågar på gymnasiet og især i biologi...
som for eksempel, hunde, de startede med at være ulve. de krydsede sig med andre dyr. det samme med hamstere, alle er hybrider xD Så koom igen når du har lært din historie....
apr 2010
Jeg har nu ikke løst til at skrive alt om mig til dig! Men hvis jeg nu skal.. Jeg går til karate 9½ time om ugen, træner meget derhjemme også, har der ud over dårlig, så skal passe på med nogen ting, har allergi overfor nogen gnavere (men ikke hamster).. I weekenden prøver jeg meget tid på mine hunde og selvfølgelig mine to GULDhamstre, så hvornår skal jeg lige passe 12 ægte dværghamstre??? Ja der skal jo være nok, hvis farverne skal holdes xD
Du er kun 17, der er 1 års forskel (måske mindre, ved ikke hvilken måned du er født i) , så det kan sagtens være jeg kender min historie bedre end dig og det kan også være jeg er bedre til biologi end dig.
Jeg har ikke gjort mig til dronning over hamsterne, det er dem der avler hybrider der tror de bestemmer. Cambells lever i den ene ende af Sibirien, mens vinterhvid lever i den anden ende. De vil aldrig mødes i naturen og parre. Ulve derimod levede op af hinanden og der er sket mutationer over lang tid, da de har levet om af mennesket og har udviklet sig til dette. Og det at man parre hunde racer er ikke det samme, da det er racer og ikke ARTER.
Hvis ikke det er fordi jeg er bedre opdraget end dig, så havde der noget stået en masse andre ord i det jeg ville sende til dig, men altså jeg er ikke så dum.. Og jeg vil da ikke falde ned på dit niveau!!!
apr 2010
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Gnavere: 3 Emner: 10 Svar: 82
Ku i så ikk tage og skrive lidt pænere til hindanden?
Jeg er 13 og ka GODT skrive pænt helt ærligt drop nu det skænderi please...?!
se lige her :O
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside