Puha, dagens chok. {{forumTopicSubject}}
puha, fik godt nok noget af et chok i dag, da jeg var ude for at ordne Pinocchio. Mens jeg fodre, og give vand, har jeg som sædvanligt pinocchio til at rende nede i det skur han står inden i. Pludseligt kan jeg hører noget bag mig, og ind kommer vores hund farende direkte mod pinocchio, jeg går i chok, og springer lige så lang jeg er, og griber ud efter min hund, og dét var ikke et sekund for sent, for hun havde allerede fået fat i Pinocchio. da jeg har fået revet hende væk fra min skønne dreng, er jeg fulstændigt i chok, og står bare med hende i to minutter og ryster, mens jeg ser til at pinocchio ikke er kommet til skade. I starten humper han lidt, men der går ikke lang tid før han hopper glad rundt igen. Han slap heldigvis fra det med en lille flænge på det ene øre, og en forskrækkelse.
Nøjh, hvor var jeg chokeret. Havde jeg ikke reageret så hurtigt, og var Pinocchio længere væk fra mig end han var, så tør jeg slet ikke tænke på hvad der kunne være sket. Min mor havde nok ikke hørt at jeg sagde hun ikke skulle lukke hende ud.
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 29 Gnavere: 2 Emner: 16 Svar: 322
Håber godt nok det blev understreget overfor hunden at det gør man bare IKKE!
Men godt der ikke skete den stakkels niner noget!
apr 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 38
Er også utroligt glad for at der ikke skete mere, ville slet ikke kunne bære at miste det lille dyr.
apr 2010
Men nej forstår jeg godt du ikk ville kunne klare
apr 2010
Du kan sq da sagtens lære hunden ikke at ta kaninerne!
Jeg har en veninde og hendes hund kan sq sagtens lade alle dyrene være..
apr 2010
Jeg siger ikke man skal slå sin hund, men skælde den ud - JO det er sq godt nok nødvendigt for at opdrage den.
Puha, dagens chok.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside