Puha, dagens chok. {{forumTopicSubject}}
puha, fik godt nok noget af et chok i dag, da jeg var ude for at ordne Pinocchio. Mens jeg fodre, og give vand, har jeg som sædvanligt pinocchio til at rende nede i det skur han står inden i. Pludseligt kan jeg hører noget bag mig, og ind kommer vores hund farende direkte mod pinocchio, jeg går i chok, og springer lige så lang jeg er, og griber ud efter min hund, og dét var ikke et sekund for sent, for hun havde allerede fået fat i Pinocchio. da jeg har fået revet hende væk fra min skønne dreng, er jeg fulstændigt i chok, og står bare med hende i to minutter og ryster, mens jeg ser til at pinocchio ikke er kommet til skade. I starten humper han lidt, men der går ikke lang tid før han hopper glad rundt igen. Han slap heldigvis fra det med en lille flænge på det ene øre, og en forskrækkelse.
Nøjh, hvor var jeg chokeret. Havde jeg ikke reageret så hurtigt, og var Pinocchio længere væk fra mig end han var, så tør jeg slet ikke tænke på hvad der kunne være sket. Min mor havde nok ikke hørt at jeg sagde hun ikke skulle lukke hende ud.
jun 2010
Følgere: 28 Gnavere: 15 Emner: 28 Svar: 555
godt at dine reaktion var så hurtige
Puha, dagens chok.