{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Blod på hus hos drægtig kanin {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige opdaget lidt indtørret blod på Milles hus, hun er drægtig på dag 29 i dag. Hun hoppede selv ud i skødet på mig, men hun vil ikke have at jeg rører for meget rundt på hende. Jeg prøvede at tjekke hurtigt, men der var intet at se.

Jeg tænker umiddelbart om det kan være en knækket negl? eller er der nogle der har bud på hvad det ellers kan være kommet fra? Og bør jeg gøre mere? jeg holder naturligvis lidt øje, men giver hende ellers fred og ro.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blod på hus hos drægtig kanin
  • #1   4. apr 2017 Hvorfor ringer man ikke til dyrlægen hvis man opdager blod??

• #2   4. apr 2017 Fordi hun er frisk og har det fint. Iøvrigt kan en dyrlæge ikke stille diagnose over telefonen og det vil være synd og stressende for en kanin så langt hen i drægtigheden at blive slæbt med til dyrlægen nu. opdager jeg mere blod ringer jeg selvfølgelig.

• #3   4. apr 2017 Lidt pletblødning kan ske, men vær obs på det.

• #4   4. apr 2017 Jeg hælder til, at det må have været noget rødt tis. Jeg har tjekket hende igennem og der var ingen knækkede negle eller nogle tegn på blod fra kønsdelene eller andre steder fra smiley men jeg holder lige øje.

• #5   5. apr 2017 Der behøves ikke nødvendigvis være tegn fra kroppen på blod, lidt pletblødning kan godt ske - og så er det netop kun en god ting, at der ikke er noget at se på kaninen ellers.

Men selvfølgelig, har du fodret med fx rødbede, kan det sagtens være farvet urin.

• #6   8. apr 2017 Jeg tænker ikke du skal være bekymret, det er nok lidt farvet urin, det er ikke skadeligt smiley
    Jeg har haft en hunkanin, der aborterede nogle unger ca. halvvejs i en graviditet, der var blod OVER DET HELE!! smiley
    Hun blev tjekket og der var intet unormalt at finde på hende, hun opførte sig som hun plejede. Jeg var dog noget overrasket, da hendes mave blev ved med at vokse. Hun fik taget røntgen på dag 30, og fik en indsprøjtning, der satte fødslen i gang. Min lille pige kom med 3 fine babyer et par timer efter smiley

• #7   8. apr 2017 Jeg tror også det har været noget farvet urin. Der er ikke kommet unger endnu, men hun har været sammen med hannen flere gange og flere dage , så hvis det først er lykkes sidste dag, er hun først på dag 31 på mandag. Jeg håber virkelig at hun er drægtig. Hvis de er falsk drægtige kan man så egentlig se tegn på det? Hun er beskyttende overfor sit hus og har mere tydelige dievorter samtidig med at hun bestemt ikke vil løftes, hvilket er nyt. Hun har heller ikke været I brunst, for det plejer at være meget tydeligt når hun er det.

• #8   8. apr 2017 Forresten jeg går ud fra at du havde hende med til dyrlæge når hun fik taget røntgen. Gik det fint? Jeg tænker i forhold til en stressende situation som dyrlægebesøg jo kan være og så med en drægtig hun.. smiley

• #9   8. apr 2017 Nogle viser tegn, og andre gør ikke, jeg fik et kuld igår på 2 unger, hunnen var kæmpe stor! 😅
    Har haft en hun der fik 9 unger, det var slet ikke til at se på hende 👏🏼

Ja, selvfølgelig var det hos dyrlægen, hun var hopkanin, og derfor vant til at køre i bil, og være fremmede steder, hun fik et par guffere på bordet, og så var hun glad smiley

Kommentér på:
Blod på hus hos drægtig kanin

Annonce