Hun kanin forsøger parring med han HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hej GG!
Der er sket der forfærdelige at min hun kanin er begyndt at forsøge at parre sig med min han kanin. Det lyder sikkert skide skægt, men det er helt det modsatte.. Hun flipper ud og min han bliver rigtig skræmt af hende når hun er så voldsom.
Jeg ville spørge om nogen af jer derude havde prøvet noget af det samme. Eller om i har nogle råd til hvad jeg kan gøre. De står selvfølgelig i hver deres bur, så der ikke skulle ske noget. Tak på forhånd!
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
Ofte dominere hunkaniner hannerne når de ikke er i brunst og slet ikke vil parres så kan de blive nogle rigtig sure madammer.
Men igen hold dem adskilt så er problemet løst
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
apr 2015
Følger: 17 Følgere: 4 Gnavere: 5 Emner: 2 Svar: 14
Jeg har dem i hver deres bur fortiden, fordi at hun jo prøver at parre sig med ham, men før begyndte hun at gøre det, og jeg har haft dem sammen et par gange siden, og hun har forsøgt alle gange.
At skille dem ad, er ikke den rette løsning, med hensyn til både mig og kaninerne. De er normalt huskaniner, og det er lidt svært at skille dem ad så. De er også kuldsøskende og elsker hinanden rigtig højt, så den ene kanin ville bare være hos den anden ved buret hele tiden. Men tak, for god viden!
apr 2015
apr 2015
Hun kanin forsøger parring med han HJÆLP!