3.535 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hun kanin forsøger parring med han HJÆLP! Hun kanin forsøger parring med han HJÆLP!

Hej GG!
Der er sket der forfærdelige at min hun kanin er begyndt at forsøge at parre sig med min han kanin. Det lyder sikkert skide skægt, men det er helt det modsatte.. Hun flipper ud og min han bliver rigtig skræmt af hende når hun er så voldsom. smiley
Jeg ville spørge om nogen af jer derude havde prøvet noget af det samme. Eller om i har nogle råd til hvad jeg kan gøre. De står selvfølgelig i hver deres bur, så der ikke skulle ske noget. Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun kanin forsøger parring med han HJÆLP!
  • #1   11. jan 2017 Det kaldes dominans. Er de neutraliserede?

• #2   11. jan 2017 Det burde slet ikke være ét problem i og med de jo ikke burde gå sammen, for af hvad jeg kan se på din profil er de ikke neutraliseret. Og du slutter af med at skrive de er i hver deres bur, hvordan kan hun så komme til ham? Har du dem ude sammen? (går jeg ud fra) det kan der jo pludselig komme unger ud af.

Ofte dominere hunkaniner hannerne når de ikke er i brunst og slet ikke vil parres så kan de blive nogle rigtig sure madammer.

Men igen hold dem adskilt så er problemet løst smiley

• #3   12. jan 2017 Er du sikker på, at hannen ikke allerede HAR parret hunnen ?

• #4   13. jan 2017 Skil dem ad.

• #5   18. jan 2017 Nubium: min han er kastreret, men min hun er ikke endnu, men det er meningen.
    Jeg har dem i hver deres bur fortiden, fordi at hun jo prøver at parre sig med ham, men før begyndte hun at gøre det, og jeg har haft dem sammen et par gange siden, og hun har forsøgt alle gange.
    At skille dem ad, er ikke den rette løsning, med hensyn til både mig og kaninerne. smiley De er normalt huskaniner, og det er lidt svært at skille dem ad så. De er også kuldsøskende og elsker hinanden rigtig højt, så den ene kanin ville bare være hos den anden ved buret hele tiden. Men tak, for god viden! smiley

• #6   18. jan 2017 Jørgen L.: han har hoppet på hende før, men ikke parret hende "rigtigt". smiley

• #7   18. jan 2017 *Furrytails* Pia N: Hunnen er ikke, men min han er.

Kommentér på:
Hun kanin forsøger parring med han HJÆLP!

Annonce