{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

at skulle sælge {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal jo have solgt min marsvine han Kenya. (har hans søster Saga oprettet herinde, de er 4 uger)

Men hold da fast det er svært at skulle holde fast i den beslutning!
Han er bare noget af det dejligste, og har også luftet tanken om at beholde ham for kæresten hehe han siger ik så meget til det, det er mere mig, for har ik et ret stort bur og han kan jo snart ik gå sammen med mor og søster længere.. bor i en 2 værs. på 60 kvm så der er ik meget plads, så et større bur er jeg ik meget for og har tænkt kastration men det er vel dyrt, og vores økonomi er nærmest ikke eksisterende..
Men han er jo så dejlig... hehe
hvad har i andre gjort for at holde fast i salg og ikke beholde dem?

skal lige siges at det ik var med i planen at skulle ha unger, men mor-mut var drægtig da jeg fik hende og det vidste jeg ikke.

hvad koster kastration ca ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at skulle sælge
  • #1   6. nov 2010 Kastration koster alt fra 5-1200 kr. sådan omtrent. Det letteste er at ringe rundt til dyrlæger i området og høre hvad de tager for det.
    Hvis ikke du vil kastrere ham eller sætte ham i et andet bur (med en ven) ja så må han jo sælges.

Jeg har det "let" nok da jeg har ca. 40 dyr og hele tiden har vidst at de unger jeg ikke skal beholde selv, skal sælges og derfor knytter jeg mig heller ikke til de unger jeg ved, der skal sælges.

• #2   6. nov 2010 prisen på en kastration varierer... men den billigste løsning er så ik altid den bedste, idet man oftest får det billige tilbud hos en dyrlæge der ik har forstand på marsvin - det er nemlig en temmelig meget mere kompliceret operation end hvis det drejede som en kanin, hund eller kat.

Men det er ganske enkelt i virkeligheden. Man tager en beslutning og står ved den.
    Indrømmet, det er nok nemmere når man har 20+ dyr, and når man har ganske få. Hovedparten består i at bevare realismen: har man plads, råd osv eller ej. Og vejer nej-skålen så mest, så er det bare sådan det er.

• #3   6. nov 2010 de dyrelæger jeg normalt bruger er ok heftige i prisen, så det er ik der der blir sparet, vil jeg sige..(sys nu heller ik det lyder dyrt..)

har sagt fra starten jeg ik vil knytte mig, men han er bare så anderledes og har en stor personlighed, og har jo haft ham oppe lige så meget som de andre, så han ik er skrækslagen når han kommer væk til en anden.. men det har jo så bare gort det værre for mig at håndtere ham så meget smiley

Min drøm er at kunne få et sted at bo hvor jeg har plads til en MASSE marsvin, men der er ik plads her, så nej skålen er vidst størst smiley
    må nok sande jeg må holde fast i min beslutning.

tak fordi i lige gad høre på mig

• #4   6. nov 2010 Jeg havde beholdt ham, men jeg har heller ikke pladsmangel :o)

Kommentér på:
at skulle sælge

Annonce