{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Sommer varme {{forumTopicSubject}}

Hey nu hvor det er blevet sommer og meget varmt hvad gør i så med inde kaniner for at køle dem ned? Isvandflaske er forsøgt den bider de huld i så al vandet ligger i buret. Andre ideer de har spåner og halm og graver et lille hjørne fri for strøelse og ligger der men de virker stadig til og have det meget varmt vinduerne står åbent. Den ene er langhåret og pelsen er blevet tykkere i det nu hvor det blevet varmere den er Løvehoved DværgKanin men hvid med sorte aftegninger. Nogen forslag til hvordan man køler dem ned? De kommer en del ud på gulvet og løbe ca 100 kvadratmeter håber nogen kan hjælpe 😊

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommer varme
  • #1   30. maj 2016 Køleelementer kan du bruge smiley - Eller put vandflasken i en strømpe, måske det holder dem fra at bide hul, ellers en tykkere flaske.

• #2   30. maj 2016 Lige nu er det nok med en åben altandør, så han får den friske brise ind.. Ellers sørger jeg bare for han har adgang til frisk vand

• #3   30. maj 2016 Vi bruger åbne vinduer, mørklægningsgardiner og ventilator (ikke lige op ad dyrene, men i rummet de bor i). Det er også meget varmt i vores lejlighed.

• #4   30. maj 2016 Mine tøsser er desværre nogen stride damer der bider alt i stykker der kan ødelægges men må se hvad jeg kan køre de skal jo have det rart smiley alle vinduer er åbent i lejligheden og der har aldrig været varme i den her lejlighed da vi er mest til det "kolde" men det stadig varmt selvom alt stort set er åbent smiley okey smart med ventilator vi har passienner og de står ikk lige op af vinduet nærmere overfor vinduet smiley

• #5   30. maj 2016 Smider ham ud i løbegården i skygge hele dagen smiley

Ellers så finder han sig selv til rette i hans bur og vinduerne i huset står åbne (også af hensyn til os) Synes ikke det er helt slemt endnu, men ellers får han en frossen vandflaske - han bliver syv og har stadig ikke set ideen med at ligge ved den, men i det mindste rykker han rundt med den og det køler også strøelsen smiley

Dengang jeg havde ude kaniner sprayede jeg med en forstøver oppefra og ned på dem med en god afstand så de bare lige blev ramt på toppen af pelsen.. Det nød de meget.

• #7   30. maj 2016 Vi har sådan en fælles tarresse men der kan de kun være ude når jeg er hjemme da andre også er derude og tit står solen over det hele det meste af dagen men der står så nogen stole og borde osv der gir skygge der plejer jeg og sætte dem ud smiley han lyder lidt klog når han rykker rundt på den det da smart smiley jeg må finde sådan en så de kan få lidt især når det blir varmere smiley

Det ikke nogen mulighed og stå udenfor desværre og jeg vil mene de står det køligste sted da de står bag døren til mit værelse og passiennerne er trukket for så solen ikk skinner ind på dem og alle vinduer er åbne så det vil være det bedste sted de stod før op ad vinduet nemlig smiley

• #9   30. maj 2016 Tusind jeg kigger lige på den smiley

Kommentér på:
Sommer varme

Annonce