{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Renlig kanin unge how? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg har en lille kanin unge på 9-10 uger som har nogle uheld nogle gange ude for buret hvor hun så tisser. Jeg ønsker at gøre hende renlig så hun KUN bruger sin tisse bakke, men hvordan for jeg hende til ikke at gøre det ude for buret?

hjælp!!
tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlig kanin unge how?
  • #1   6. maj 2016 Tør tisset op med et stykke køkkenrulle og læg det ned i hendes bakke, så hun kan genkende sin duft der. Og så gør det sted, hun tissede på gulvet rent med noget lagereddike. Husk at sørge for, at hun kan hoppe ind og ud af sit bur, som hun vil, så hun ikke føler sig fanget ude på gulvet uden nogen mulighed for at komme til sin bakke.
    Anden erfaring har jeg desværre ikke, da Percy var renlig fra stort set første dag ift. hans urin.
    Held og lykke med det ^^

• #2   6. maj 2016 Men det er mere når hun er i min seng? Hun kan ikek hoppe ned af den.. men skal jeg så bare tage bakken med op i sengen?

• #3   6. maj 2016 Hvis kaninen ikke selv kan hoppe ned, så skal den slet ikke op. Det at hun tisser på sengen kan enten være fordi hun vil dominere, eller fordi hun bare ikke kan komme ned til sin bakke.
    Hvis hun bliver ved med det så skal I nægte hende adgang til sengen enten ved hurtigt at bære hende ned på gulvet igen eller ved at blokere sengen af, og på et tidspunkt burde hun selv holde op med at prøve at hoppe op.

• #5   7. maj 2016 Det er jo klart hun tisser i sengen, hvis der ingen toilet mulighed er i nærheden

• #6   7. maj 2016 Ja ville nok lade være med at lade hende hoppe rundt i sengen når hun ikke kan komme op og ned selv. Sæt dig på gulvet ved hende i stedet:)men vores kunne nu stadig finde på at tisse i sengen da han selv kunne komme op og ned, så han fik ikke lov til at være der. Men efter kastration er han 100% renlig.

Kommentér på:
Renlig kanin unge how?

Annonce