589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

BlueBunnies
BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564

Hold tonen pæn! Hold tonen pæn!

Jeg har lagt mærke til et stigende antal af brug af den grove tone herinde. Det kan da ikke passe, at man ikke kan skrive pænt til hinanden?
Starter trådstarter ud med at have en grov tone, så anmeld det til en hjælpeadmin, så vi kan kigge på sagen og ligeledes hvis man lægger mærke til en, som ikke skriver pænt i en kommentar, så anmeld det i stedet for at svare tilbage på det.

Vi tolerere ikke dårlig opførsel herinde og slår hårdt ned på det med det samme, hvis reglerne ikke overholdes.

/Hjælpe-admin

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold tonen pæn!
  • #2   14. feb 2016 Det er SÅ ubehageligt. Har prøvet det flere gange;(

• BlueBunnies

#3   14. feb 2016 Agnes S:

Hvis du stadigvæk har nogle beviser på, at en person har haft en grov tone, så send dem endelig til mig og så kigger jeg på det.

• #4   14. feb 2016 Slettede forummet. Blev så ked af det

• #6   14. feb 2016 Godt at vide når man et ny. Er stadig ved at lære gg at kende

• #8   14. feb 2016 Synes generelt tonen i forum er god men problemet er en lille håndfuld folk som gentagende laver drama herinde samt nogle har svært ved at få kritik af andre smiley

• BlueBunnies

#9   14. feb 2016 Agnes S:
    Jeg har mulighed for at se slettede tråde, så hvis du kan fortælle hvad overskriften var eller hvad det handlede om, så kigger jeg tilbage på hvad der står skrevet.

• BlueBunnies

#10   14. feb 2016 Jeannie: Det er netop det vi gerne vil opnå ved, at brugerne anmelder folk i stedet for at svare tilbage på folks grove kommentarer, for så tager vi i hjælpeadmin teamet os af problemet. smiley

• #11   14. feb 2016 Nogle skal også bare lade hver med at opfatte indlæg som kritik og sure, blot fordi der ikke en smileys. Det er der rigtig mange som gør

smiley

• #13   15. feb 2016 Jeg blev igår hængt ud af Stald pnspm, hvor jeg skrev til hende at når jeg skriver min mening skal hun bare klappe keje hvis hun ikke har noget godt at sige. Jeg finder mig ikke i den opførsel. Jeg er sød når andre er søde, men sur når andre er hvad kan man sige.... Og jeg er enig Bluebunnies tonen er generelt dårlig. Skal jeg andmode Stald pnspm? Men forummet er slettet så der er ingen beviser... smiley

• BlueBunnies

#14   15. feb 2016 Celina L: Stald Cindy har fået sin straf for den omgang, så der bliver ikke gjort mere ved den sag smiley

• #15   15. feb 2016 Når okay, vidste jeg ikke smiley

• #16   15. feb 2016 Lige til info til alle: *forummet er slettet så der er ingen beviser* Det er ikke korrekt, hvis i har oplevet noget - så kontant os Admins, vi kan gå ind og se alt slettet. Og den vej igennem, fremfinde beviset. Hvis i blot gør opmærksom på hvad tråden hed/hvem der havde oprettet den eller evt. dato for hvornår det hele skete. Så det skal ikke afholde nogle, for at kontakte os hvis man føler man er blevet behandlet dårligt. Og så tager vi en vurdering af sagen. Og forsøger at løse den så godt vi kan. smiley

Kommentér på:
Hold tonen pæn!

Annonce