{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tyk kanin (:
  • #2   6. sep 2010 du skærer ned på foderet, og op på motionen (: fodrer du med sundt foder´? (:

• #3   6. sep 2010 hvad fordre du med?

• #4   6. sep 2010 Øhh ja jeg fodre med Vitakraft fra Maxi zoo.. jeg har ikke så meget forstand på foder til den lille basse (:
    Han har ALTID mad? hvis skålem er tom, bliver den fyldt, så får han massere af frisk grønt (: iceberg salat, agurk, æble, brocoli er favoritten (: og så brød...

• #5   6. sep 2010 Hej Novas , mange tak for dine link, dem vil jeg kigge igennem, kan spæner rundt på rulvet hver eneste dag i 3 timers tid, og leger med katten, de løber efter hinanden smiley Kaninhop, har jeg aldrig prøvet, faktis har jeg ikke så skide meget forstand på kaniner, jeg overtog ham, fordi min veninde ville slippe ham løs, fordi hun ikke har råd til spåner og hø+halm (ikke veninde mere) så vil gerne lære en hel masse, har bare ikke haft tid smiley men vil prøve at finde noget foder, så han ikke er såååååh overvægtig smiley

• #6   6. sep 2010 Novas, jeg fik afvide at kaniner altid skulle have adgang til foder :S øhh, så er det nok derfor han er lidt halv buttet ? smiley

• #7   6. sep 2010 Novas Nu jeg har fat i dig smiley hva går dine kaniner på? spåner?? :S Kan de få lopper ?? må han godt have adgang til hø altid?? Kan du fortælle mig hvad han er for en? har rigtig mange spørgsmål. og du lyder som en der har styr på det smiley

• #8   6. sep 2010 hvis du giver den 1 dl piller og hø adlibitum så skulle han gerne være dækket ind smiley

• #9   6. sep 2010 Line, svarer lige på dine spørgsmål smiley

Mine kaniner går på spåner og halm, men de er også udekaniner. Jeg mener godt at kaniner kan få lopper smiley Den skal faktisk have adgang til hø altid, det er super godt for mavsen og det slider på tænderne. Når kaninen altid har adgang til foder, vil den vælge det frem for høet og så får den ikke alt det nødvendige fra høet smiley

• #10   6. sep 2010 Kiggede lige på ham i din profil, fordi du spørger hvad han er for en smiley

Han er af farven madagascar, men ikke en bestemt race. Vil tro at han er et mix af forskellige dværgracer.

• #11   6. sep 2010 - Forresten, fedt at du tog ham til dig da din veninde ville sætte ham fri smiley

• #12   6. sep 2010 lykkeline - mange tak for dine svar (: må indrømme at jeg har haft ham i et år nu, og er stadig lidt på bar bund, han er vidst lidt en luksus kanin, han kommer ud 2 timer, så kommer han ind og leger med katten i 3 timer, og kommer først i buret om aften, altså han går selv ind og ud hele dagen, han laver pøller og tisser derinde smiley

Ja min veninde havde ikke plads, så ville hun bare slippe ham løs inde midt i en by. så tog jeg ham med hjem. (: sådan har jeg fået mange dyr, min undulat, overtog jeg fra en ven, som ville knække nakken på den fordi han syns den larmede, min hund skulle jeg ud og kigge på, og der mødte mig et forfærdeligt syn. en helt udmagret og meget bange hund, der var blevet slået, så han kom da med hjem, og vores anden hund overtog vi fordi at manden ikke var så sød ved den der hvor den kom fra, og det ville konen ikke se på, så hende fik vi smiley det er kun vores kat, som har haft det godt fra starten af smiley

• #13   6. sep 2010 Line - Man plejer at sige at en kanin skal have 1/3 dl pr. 500 gram den vejer. Hvis en af vores får lidt for meget på sidebenene, plejer den at få halvt foder og masser af hø til den bliver fin igen smiley

• #14   6. sep 2010 okay, tak for alle rådene (: vil prøve !

• #16   6. sep 2010 Lotte S - mange tak for det smiley jeg vil prøve det smiley

Kommentér på:
For tyk kanin (:

Annonce