{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyk kanin???
  • #2   7. mar 2017 Hvor meget motion dyrker du med din kanin om dagen?? Han får også lov til at gå i stuen, når jeg er hjemme og udenfor, men hvor lang tid vil du mene en kanin skal have om dagen?? Hvor meget foder får din kanin om dagen, kan være det også har lidt med det at gøre smiley

• #5   8. mar 2017 Den helt væsentligste årsag til fedme hos kælekaniner er overfodring med kraftfoder. En kanin på 1½ år kan klare sig HELT uden kraftfoder. Men 10-15 gram kraftfoder/dag til den er såmænd OK. Resten af foderet kan bestå f rodfrugter og til foråret og sommer grøntfoder samt hø og halm.

• #6   8. mar 2017 Hej Line smiley
    Det var en virkelig god ide det tror jeg jeg vil gøre. For er jo studerende og er i skole sommetider meget af dagen! Men lader ham gå i stuen og udenfor når jeg er hjemme. Men det andet er også en super god idé!

• #7   8. mar 2017 Jørgen L, når ja det var dig som engang foreslog mig at bruge møllerens kanin guf, hvor kunne det nu købes og hvorfor er det bedre end andet? Ved du om det passer med de skal have 20 g pr. Kilo kropsvægt

• #8   8. mar 2017 En udvokset knin kn klare sig med langt mindre. 20 gram/kilo udgør 70-75 % af kaninens behov til vedligehold , og så er der ikke meget til overs til grønt, rodfrugter, hø og halm.

Kommentér på:
Tyk kanin???

Annonce