Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange dage?
  • #1   4. sep 2010 1-5 dage alt efter hvor sart dyret er

• #2   4. sep 2010 kaninerne er fra 4- 8 månedere marsvinene er over 1 år

• #3   4. sep 2010 Jamen jeg ved jo ikke hvor sarte dine dyr er, jeg kender dem ikke smiley

• #4   4. sep 2010 Solbakke : okay så giver jeg dem bare 9-11 dage så er jeg vidst på den sikre side sammen med marsvinene gætter jeg på smiley

• #5   4. sep 2010 Ved marsvinene kommer det helt an på, hvilket foder du skifter fra og hvilket foder du skifter til.
    Hvis du skifter til et bedre foder end det du fodrer med nu, kræves der ikke nogen overgang. Er foderet dårligere end det du fodrer med nu, kræver det tilvænning for deres maver.

• #6   4. sep 2010 Kan tage et eksempel. Sweet Leafs fodrer med Ovator (mener jeg?), og min veninde købte for nyligt en pige fra hende, som nu går her hos mig til parring. Jeg fodrer med Cavia Correll. Da de to foderprodukter er lige gode, krævede det ikke nogen tilvænning for hendes mave, så hun gik direkte fra det ene foder til det andet.
    Men går jeg feks fra Cavia Correll til Aller Mølle, der har vist sig at have en dårligere sammensætning en Cavia'en, så vil de kræve et par dage, har jeg fundet ud af. Sidst jeg prøvede det var der et par stykker der fik blød mave og flere der tabte sig.
    Skifter jeg feks til et foder med en ekstremt dårlig sammensætning, som feks sådan noget supermarkeds foder, så kræver det rigtig lang tid for deres maver at vænne sig til, at de ikke længere for de næringsstoffer de behøver.
    Ikke at jeg har tænkt mig at prøve på det, er ganske tilfreds med min Cavia.

• #7   4. sep 2010 Annbritt J: de fleste har anbefalet mig aller mølle så det er jeg gået over til før brugte jeg foder fra bonnie dyrecenter ved ikk hva mærke det er da de ikk ville oplyse det, hvilket jo ikk er så mærkeligt for ellers kan de jo ikk tjene penge, jeg har dog været i praktik der og det lignede king's rene piller, poserne ligende ihvertfald MEGET hiananden smiley

• #8   4. sep 2010 Dvs. du overgår til et bedre foder, og derfor tror jeg ikke dine marsvin får brug for en overgangsperiode.

• #9   4. sep 2010 `Kaniner`

1-2 uger, alt efter hvilken kanin det er, og hvor meget foder vi har fået med hjem som den er vant til smiley

Kommentér på:
Hvor mange dage?

Annonce