Hvor mange bruger gnavergalleri? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg undre mig lidt, er gnavergalleri ved at være fuldstændig dødt?
Kan huske da jeg for maaaange år siden fik gnavergalleri (2010), der var det virkelig the shit. Alle med gnavere brugte det, og man havde altid udfordringer, stemmer på ens galleri, og gnaverne blev rigtig hurtigt stemt ind. Jeg er lige begyndt at bruge det igen, og oprettede hurtigt mine tre kaniner. Jeg brugte 5 dage (!!!) på at få dem stemt ind. Der udover har jeg ryddet op i hvem jeg følger, og gik fra 37 ned til 6, fordi folk simpelthen ikke havde været på i flere år. Jeg mangler nu nogle nye, aktive mennesker at følge herinde.
Hvor mange bruger det endnu? Håber på at se svar fra aktive brugere. 😀
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
aug 2016
Følger: 2 Følgere: 19 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 20
Jeg tror mange er gået over til Facebook i stedet, hvilket jo også er fint nok i den forstand at man får mere specifikke grupper for det dyr man har. Men jeg så nu gerne at der var mere liv her på gnaver galleri. Så jeg også kunne følge de arter jeg ikke selv har
jul 2018
Følger: 17 Følgere: 58 Gnavere: 4 Emner: 5 Svar: 34
Jeg tjekker jævnligt men synes også det efterhånden er blevet ret dødt herinde.
Prøver dog stadig at svare alle der skriver herinde ( hvis jeg har forstand på det )
Og stemmer altid på dem der afventer
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Ingen af delene har min interesse, såeeeeeh... jeg er mest på andre græsgange.
sep 2010
Følger: 16 Følgere: 42 Gnavere: 9 Emner: 1 Svar: 85
Jeg gør lige så jeg følger jer alle sammen, så kan det da være, at det bliver lidt mere værd - og så kan jeg lige tage et smut forbi jeres dyr. 😀 Mange tak fordi i svarede!
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
jul 2019
Følgere: 36 Emner: 15 Svar: 16
sep 2010
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 13 Gnavere: 8 Emner: 9 Svar: 104
Jeg har dog netop i dag sagt farvel til min sidste gnaver, så hvor aktiv jeg kommer til at være fremover er et godt spørgsmål. Dog savner jeg hyggen og de små samtaler man havde herinde, "back in the days".
sep 2010
Jeg savner også måden det var på engang, det er så trist, at det er blevet sådan her
nov 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 146
Hvor mange bruger gnavergalleri?