{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Hvor mange bruger gnavergalleri? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg undre mig lidt, er gnavergalleri ved at være fuldstændig dødt?
Kan huske da jeg for maaaange år siden fik gnavergalleri (2010), der var det virkelig the shit. Alle med gnavere brugte det, og man havde altid udfordringer, stemmer på ens galleri, og gnaverne blev rigtig hurtigt stemt ind. Jeg er lige begyndt at bruge det igen, og oprettede hurtigt mine tre kaniner. Jeg brugte 5 dage (!!!) på at få dem stemt ind. Der udover har jeg ryddet op i hvem jeg følger, og gik fra 37 ned til 6, fordi folk simpelthen ikke havde været på i flere år. Jeg mangler nu nogle nye, aktive mennesker at følge herinde.
Hvor mange bruger det endnu? Håber på at se svar fra aktive brugere. 😀

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange bruger gnavergalleri?
  • #1   3. aug 2019 Jeg bruger det yderst sjældent efterhånden. Men jeg har så heller ingen gnavere mere desværre

• #2   3. aug 2019 Jeg er desværre først kommet til efter at der er blevet dødt, så jeg tjekker da lige engang imellem, men jeg bruger det ikke rigtig.
    Jeg tror mange er gået over til Facebook i stedet, hvilket jo også er fint nok i den forstand at man får mere specifikke grupper for det dyr man har. Men jeg så nu gerne at der var mere liv her på gnaver galleri. Så jeg også kunne følge de arter jeg ikke selv har smiley

• #3   3. aug 2019 Jeg brugte næsten 14 dage på at få stemt mine 2 sidste kaniner ind smiley
    Jeg tjekker jævnligt men synes også det efterhånden er blevet ret dødt herinde.
    Prøver dog stadig at svare alle der skriver herinde ( hvis jeg har forstand på det )
    Og stemmer altid på dem der afventer smiley

• #4   4. aug 2019 jeg kigger ind engang imellem... men i laaaaaaaaaaaang tid har det været mest et 'børneforum' - sorry, mener ikke noget ondt med det, synes bare at da forummet var nogenlunde aktivt, så var mange af brugerne under 15.. og så mest med kaniner.
    Ingen af delene har min interesse, såeeeeeh... jeg er mest på andre græsgange.

• #5   4. aug 2019 Ja okay. Ej hvor er det bare ærgerligt, at det er blevet sådan. Jeg plejede at elske gnavergalleri, og brugte det hver dag. Jeg logger stadig ofte på, efter jeg har oprettet mine tre små babyer, men der er aldrig sket nye ting. Ville ønske det stadig var som det plejede at være. Blev noget overrasket over, hvordan det er blevet herinde.
    Jeg gør lige så jeg følger jer alle sammen, så kan det da være, at det bliver lidt mere værd - og så kan jeg lige tage et smut forbi jeres dyr. 😀 Mange tak fordi i svarede!

• #6   5. aug 2019 Jeg tror måske også at FB har overtaget en del af dem, der var her inde, eller måske reddit. For 10 år siden var det mere realistisk at have besøgende og medlemmer på en egen hjemmeside, end det er i dag. Det er meget svært at hamle op med de sociale netværk og grupperne der inde

• Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

Følgere: 36 Emner: 15 Svar: 16
    #7   6. aug 2019 Jeg er ny herinde så bruger det meget😁

• #8   7. aug 2019 Det er nok rigtigt, at det er svært at hamle op med de sociale medier, men hvor er det ærgerligt. 😬 Jeg følger lige jer også!

• #9   28. aug 2019 Jeg er her inde jævntligt, dog med 2-4 ugers mellemrum, da der ikke sker nok til at man kan være herinde dagligt længere. smiley
    Jeg har dog netop i dag sagt farvel til min sidste gnaver, så hvor aktiv jeg kommer til at være fremover er et godt spørgsmål. Dog savner jeg hyggen og de små samtaler man havde herinde, "back in the days".

• #10   28. aug 2019 Må din skønne gnaver hvile i fred! Jeg kondulere.
    Jeg savner også måden det var på engang, det er så trist, at det er blevet sådan her smiley

• #11   30. aug 2019 Har ikke en gnaver mere, så jeg bruger det dårligt smiley

Kommentér på:
Hvor mange bruger gnavergalleri?

Annonce