Brug for råd/hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg har den sødeste lille dreng, som er egen avl. Han er noget helt specielt for mig, da han er den første unge jeg har beholdt fra min egen avl. Dog har der næsten ikke været andet end problemer med ham... For 1,5 måned siden holdt han op med at spise og drikke. Jeg gav ham Critical Care og vand, og så afsted til dyrlægen med ham. Han fik smertestillende og noget medicin. Jeg synes egentlig det gik mere eller godt, men aldrig helt okay igen.
Den seneste uge har jeg lagt mærke til, at han har haft problemer med vandladningen, han har tisset underlige steder, haft noget grønt i tisset og bare været anderledes end han plejer. Var til dyrlægen i torsdags som tog en urinprøve. Hun kunne se der var noget som ikke var som det skal være, men hun kunne ikke se hvad. Jeg blev så sendt til Københavns dyrehospital, hvor han skal ind på mandag og være hele dagen, hvor han skal have taget røntgenbilleder osv. Det vil løbe op i omkring 2000 kr (nok over) og det er kun hvis jeg er heldig. I væreste tilfælde skal han i narkose og have fjernet nogle sten, som måske sidder i vejen. Jeg har allerede brugt næsten 1600 kr sidst han var syg, men penge er ikke det vigtigste.
Han er kun 5 måneder og det er allerede 2. gang han er 'alvorligt' syg. Jeg tænker om det måske er bedst han får fred? For selv om han bliver rask nu, så er der jo nok stor sandsynlighed for, at han bliver syg igen... Hvad synes i? hvad ville i gøre?
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 32 Svar: 169
jun 2015
Følger: 4 Følgere: 8 Gnavere: 4 Emner: 5 Svar: 58
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
Jeg har selv lige ofret 2000 kr for en måneds tid siden på en 4 mdr. gammel kaninunge, som desværre havde fået et kæmpe sår under hagen, fordi en af mine andre kaniner fik fat i hende. Dyrlægerne var ikke sikre på, at hun ville overleve, men den dag i dag er såret blevet rigtig pænt og jeg har en glad lille kanin Havde jeg ikke ofret de penge på hende, ville jeg ikke have tilgivet mig selv for ikke at gøre alt hvad jeg kunne for hende.
Brug for råd/hjælp