{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Har brug for masser af råd! ;) {{forumTopicSubject}}

Hej alle i søde mennesker! smiley
Ved godt det er total off topic, men tænkte på om der er nogle herinde der evt. kunne hjælpe mig.
Jeg har det her problem med at mit hår er meget ødelagt efter en masse afblegninger og føltes nærmest som en stak hø jeg rendte rundt med på hovedet, kunne sidde og hive mine spidser af fordi det var så tørt så det var virkelig virkelig slemt! smiley Jeg har farvet mit hår mørkt igen for et halvt års tid siden så det bare kunne få lov at gro uden jeg fik tydelige udgroninger. Problemet er så nu at mit hår ikke vokser, for det når simpelthen at knække smiley Jeg har prøvet en olie og nogle hårkure, men synes ikke det hjælper.
Er der nogle der har en guide til hvordan jeg kan få mit hår sundt igen. Altså jeg farver det ikke mere, så det er ikke problemet.
Men hvis nogle kan give mig en guide til hvordan jeg kan gøre og meget gerne også nogle produkter jeg kan bruge, så må i meget gerne kommenterer og linke hvor jeg kan købe produkterne. Bare de ikke er alt for dyre da jeg er studerende og derfor ikke er rig smiley hehe
- plz, hjælp mig, er desperat for vil virkelig gerne have meget langt hår igen !
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for masser af råd! ;)
Kommentér på:
Har brug for masser af råd! ;)

Annonce