Anskaffelse af kanin, han eller hun kanin? Anskaffelse af kanin, han eller hun kanin?
Hej, vi skal til at anskaffe os en kanin. Hvilket køn ville I anbefale og hvilken race? Det bliver en inde kanin og den skal gå sammen med vores superdejlige søde hunkat.
Hvordan lærer man den at gå i sele og har I andre gode råd?
På forhånd tak
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
maj 2014
Følger: 42 Følgere: 94 Gnavere: 3 Emner: 84 Svar: 1.322
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
Jeg selv har altid været MEGET glade for hermeliner, og mine der er vant til kat, har heller aldrig haft problemer med missekatte.
En hermelin er en lille kanin, med en kæmpe personlighed og et ego der siger spar 2.
De vejer 1 kg, så de er nemme at håndtere. både for børn og voksne.
Hvis du vil høre mere om denne race, eller har andre spørgsmål - så er du mere end velkommen til at sende mig en besked eller ringe på 22615160.
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 35 Gnavere: 3 Emner: 18 Svar: 203
Selvfølgelig kan man også få en hun meget tam, men en han er altså noget helt andet
Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
Jeg foretrækker faktisk hunnerne
Jeg synes, at du skal tage ud til nogle avlere og besøge de forskellige racer, så du kan se hvad der falder i din smag.
Husk dog at være opmærksom på, at katten ikke begynder at jage kaninen. Jeg har hørt om et par tilfælde, hvor katten har slået kaninen ihjel, så hvis jeg var dig, ville jeg gå efter en lidt større race, som ikke bliver kanøflet af katten
apr 2015
Følger: 17 Følgere: 4 Gnavere: 5 Emner: 2 Svar: 14
Anskaffelse af kanin, han eller hun kanin?