1.595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Tyk ørkenrotte Tyk ørkenrotte

Hej gnaver galleri smiley
Jeg har her på det sidste lagt mærke til at min ene ørkenrotte ser noget tyk ud, det er kun den ene ørkenrotte, den anden ser meget normal ud.
De får lidt grønsager hver dag og nok en teske med top af deres ørkenrottefoder, ellers har de en gård udenfor som er lige knapt en kvadrat meter (gården er rund) der er der højt græs i midten og sikkert insekter, den bliver brugt når det er varmt nok, som Fx i dag
Hvad gør jeg galt? Syntes kun det er kommet lidt hurtigt.. Det virker ikke som om den er i smerte (hvad ved jeg) den holder sig ikke for sig selv og det tog mig godt 5 min at fange den i gården.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyk ørkenrotte
  • #1   12. aug 2015

profilbillede
  • #2   12. aug 2015 Dette er den normal vægtige ørkenrotte, Nårh ja den pinde plastik kasse var bare så jeg kunne få tager et billede af den smiley

profilbillede
  • #3   13. aug 2015 IMO ser den drægtig ud

• #4   13. aug 2015 Det er to hunner og Vi har haft dem i ca 2 et halvt år, så vil blive meget forbløffet hvis vi pludselig fik unger smiley

• #5   13. aug 2015 Hvis du er 100% sikker på, at den anden også er en hun, så ville jeg tage et smut forbi en ørkenrotte-kyndig dyrlæge, for det ligner ikke normal overvægt.

• #6   13. aug 2015 Har du også hanner? evt i et bur lige op ad?

Ellers ville jeg få tjekket den godt igennem hos dyrlægen lige fra tarmproblemer til kræft

• #8   21. aug 2015 Monique: Har du overhovedet läst emnet?

• #10   25. aug 2015 Tak for jeres svar. Den døde desværre over natten inden vi nåede at få den tjekket, de er efterhånden også ret gamle desværre smiley nu da vi kun har en tilbage leder vi efter nogen ørkenrotter som ikke er til glæde for andre, som kan holde den sidste med selvskab. Inden der kommer nogen kommentar omkring det så er jeg godt klar over hvordan man håndtere ørkenrotter der ikke kender hinanden. Terorien er også at de skal stå i to bure ved siden af hinanden

• #12   26. aug 2015 2 bure?

Så lære de ikke hinanden at kende. Det skal foregå i split i 1 bur

• #13   26. aug 2015 Hej beltane smiley
    Jeg er udmærket klar over hvordan man gør, 4 ørkenrotter i et bur er ikke optimalt, i sær fordi der skal være 3 ørkenrotter på den ene side og en på den anden, selvom det er et "stort" bur. Derfor 2 bure, og det hedder langsom træning da jeg absolut ikke vil have de skader hinanden på nogen måde. Jeg har også en udendørs indhegning som nok egner sig til 4-5 ørkenrotter, den vil blive brugt om sommeren. Alt i alt vil jeg mene at det er bedre end en ensom ørkenrotte som hele sit liv har været sammen med sin nu døde søster. Jeg har trods alt haft ørkenrotter i lang tid

• #14   27. aug 2015 Hvem snakker om ensom?

Der er tale om en sammenføring i split

• #15   27. aug 2015 Har du selv ørkenrotter? Hvis ikke så kan jeg fortælle dig at ørkenrotter lever i flok og ikke vil være alene. Jeg har ikke længere brug for en vurdering på min ørkenrotte (som jeg skrev så er den død) og det her har ikke noget med det at gøre, tak beltane

• #16   27. aug 2015 Ved du overhovedet hvad split går ud på? Det tror jeg ikke, jeg snakker ikke om den ene konstant skal bo alene. For nogle ørkenrotter kan split faktisk gøre en sammenføring tager 1dag

• #17   27. aug 2015 Og jeg skiver ikke om den der er ny, men den sammenføring du vil lave

• #19   28. aug 2015 Fedt

Kommentér på:
Tyk ørkenrotte

Annonce