Renlig kanin {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er simpelthen ved at give op! Jeg har en kanin og har kæmpet i flere måneder med at gøre den renlig (har en killinge bakke til den som den elsker at ligge i) men problemet er bare at den bruger altså ikke Bakken, jeg har prøvet at samle alle pøllerne og tisset der op men det nytter bare ikke
Hun tisser også i alle hjørnerne, og er ved at være lidt træt af det når man næsten skal bruge en hel pakke spåner af dem man køber i super markeder bare for at rense buret
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
Til TS
Prøv at ligge strøelse kun i Bakken, også ellers halm i bunden Det var det jeg gjorde, og min han fandt så ud af hvad jeg ville have ham til
apr 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 24 Svar: 64
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 6 Svar: 30
Min mor ville ikke betale for at få det gjort, så jeg betale selv.
Udover at de bliver mere renlige er der jo også andre gode ting ved at neutralisere. F.eks. Vil den ikke få kræft i kønsorganerne(som er noget mange hunkaniner dør af), ingen uønskede unger, meget mindre lugt, og så bare generelt en meget mere afslappet og rolig kanin. -Jeg synes det er det værd!:)
apr 2015
Hun får snart et på 140 x 50
Der er ikke plads til et større på mit værelse
apr 2015
Men er begyndt at blive lidt utryg ved det for havde ellers gjort så hun ikke kunne komme hen til ledninger men hun bryder igennem så den ene er næsten helt ødelagt og man får stød bare man røre den.
apr 2015
apr 2015
Renlig kanin