1.292 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Renlig kanin Renlig kanin

Hej

Jeg er simpelthen ved at give op! Jeg har en kanin og har kæmpet i flere måneder med at gøre den renlig (har en killinge bakke til den som den elsker at ligge i) men problemet er bare at den bruger altså ikke Bakken, jeg har prøvet at samle alle pøllerne og tisset der op men det nytter bare ikke smiley

Hun tisser også i alle hjørnerne, og er ved at være lidt træt af det når man næsten skal bruge en hel pakke spåner af dem man køber i super markeder bare for at rense buret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlig kanin
  • #2   30. jun 2015 L må jeg egentlig spørge hvorfor du mener der skal være et tykt lag hø eller halm over træpillerne? smiley

Til TS
    Prøv at ligge strøelse kun i Bakken, også ellers halm i bunden smiley Det var det jeg gjorde, og min han fandt så ud af hvad jeg ville have ham til smiley

• #3   30. jun 2015 Den er ikke neutraliserede, da min mor ikke mener det er nødvendigt.

• #5   1. jul 2015 Havde samme problem med min hankanin, og fik ham så neutraliseret og det hjalp så meget! Han er nu blevet fuldkommen renlig, og gør det hele pænt i et hjørne.

Min mor ville ikke betale for at få det gjort, så jeg betale selv.
    Udover at de bliver mere renlige er der jo også andre gode ting ved at neutralisere. F.eks. Vil den ikke få kræft i kønsorganerne(som er noget mange hunkaniner dør af), ingen uønskede unger, meget mindre lugt, og så bare generelt en meget mere afslappet og rolig kanin. -Jeg synes det er det værd!:)

• #8   2. jul 2015 Emmh 100 x 50

Hun får snart et på 140 x 50

Der er ikke plads til et større på mit værelse

• #10   2. jul 2015 Hun går det meste af tiden uden for buret (når jeg er hjemme)

Men er begyndt at blive lidt utryg ved det for havde ellers gjort så hun ikke kunne komme hen til ledninger men hun bryder igennem så den ene er næsten helt ødelagt og man får stød bare man røre den. smiley

• #12   2. jul 2015 Hvor kan man få kompost hegn henne

• #14   2. jul 2015 Okay

Kommentér på:
Renlig kanin

Annonce