2.769 visninger
|
Oprettet:
Huskanin {{forumTopicSubject}}
Vil hører lidt om hvordan i holder huskaniner.
Har kaninen sit bur men buret er åbent hele døgnet (sådan lever min kanin).
Hvis i har droppet buret hvad har i så i stedet for ? Læste noget fra USA, hvor der stod, at huskaninen skal have et sted, hvor den kan trække sig tilbage og får ro og dette sted skal respekteres som kaninens domæne.
Har i ellers lavet noget til at stimulere kaninen, så den har et indholdsrigt liv.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
Nico leger med en trumle med huller i som står på 2 ben og han skal dreje den rundt for at få en godbid. Fik den til jul og har ikke forstået systemet endnu trods træning. Han tager hele hovedet ind under den og vælter den og slås med den indtil godbidden kommer, den er købt i maxizoo. Så har han living world teach 'n great som er et såkaldt intelligent legetøj med 3 sværhedsgrader og det har han styr på.
Jeg har også skåret huller i kasser en i hver ende og så bider han dem selv større. Har lige købt et 3 etagers paphus som hedder Cottentail cottage og en tunnel som hedder Tunnel Haven som er en paptunnel som kan strækkes til 1,5 meter lang altså lidt harmonika artig - geniale ting men dyre og blev endnu dyrere fordi jeg bestilte dem i Norge og Norge ikke er medlem af EU, så skulle jeg også betale told. Så har Nico diverse ting i hø og pilegrene altså sådan nogle tunneler og en græs-seng hedder den vist. Jeg har også købt kattetræer i den blå avis og moderniseret dem så Nico kan hoppe fra niveau til niveau og øverst der kan han se ud af vinduet. Vi har en lukket altan som jeg varmer op og det er blevet Nicos legeland. Jeg har også et spring stående i stuen og 2 tunneller i nylon en lang og den sætter jeg sammen med en kort tunnel med 3 "ben" og så har han lige fået en kort knitre tunnel som er beregnet til katte, men Nico elsker tunneller og ting som knitre. Hvis vi har glemt en plastikpose i hans højde så er han der straks.
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
Hvad hedder den fra IKEA kan ikke finde den på deres oversigt over opbevaring. Ville finde målene.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Mette: Det er en automatisk foderskål, der fodre på faste tidspunkter. Den bruger jeg de dage, hvor jeg ikke er hjemme til at give piller på de tidspunkter jeg plejer.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 27 Svar: 175
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 9 Gnavere: 6 Emner: 8 Svar: 111
Huskanin