823 visninger
|
Oprettet:
stimulation af huskanin {{forumTopicSubject}}
Jeg vil høre om nogen har nogle gode ideer til hvad man kan lave eller købe som din kanin er glad for og bruger tid på. Der må gerne komme forslå både til inde og udenfor buret men størstedelen af tiden er Nico ude i lejligheden.
Jeg har allerede en del ting men jeg har kun haft kanin i 2,5 år og der er så mange kloge kaninejere her på gnaver galleriet så det er jo om at suge til sig til glæde for Nico.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 27 Svar: 175
apr 2010
Følger: 121 Følgere: 120 Gnavere: 1 Svar: 252
Jeg har lige bestilt nogle små pinde fra Burgess Excel, så dem er jeg spændt på hvad han siger til
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
Nico er mere til æblegrene og jeg har 2 veninde med æbletræer.
Det er lidt sjovt hver aften skal Nico have medicin med sprøjte. VI giver ham hans medicin det samme sted ude i køkkenet hvor han kan kikke ud af vinduet. Jeg lægger hans håndklæde og han elsker det han skubber det ind under maven og laver det til en kugle og bider i det i et væk så det er fuld af huller. Men hvis jeg bagefter lægger det ned på gulvet så er han bedøvende ligeglad med det - mystisk ?
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 27 Svar: 175
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 4 Svar: 51
sep 2012
Følger: 12 Følgere: 24 Emner: 68 Svar: 296
Kugler med klokker er også et hit.
Han har 2 tunneller et spring ( i stuen) hvor han vælter pindene af i stedet for at hoppe (ville så gerne have en hoppekanin og har fået hjælp af en pige med 2 hoppe kaniner men han gider ikke)
Han er mest til tunneller og noget at kravle ind i eller under og kunne godt tænke mig mere af det. Han har papkasser med en indgang i hver ende men måske kender nogle nået man kan købe eller lave. Jeg bor i lejlighed så det skal kunne være indenfor.
stimulation af huskanin