{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin mad??
  • #1   28. sep 2014 Fordi der er alt muligt i som ikke er godt for kaniner.

• #3   28. sep 2014 okay tak! jeg har tit givet mine kaniner det:-) de elsker det jo! skal jeg remover lade være med det eller hvad? smiley

• #4   28. sep 2014 Noget blandingsfoder kan også være okay, men alt sådan noget som Crisco er lige til at smide ud, da det er fyldt med korn = stivelse som ikke er godt for kaniner.

Jeg ved min veninde snart begynder at forhandle noget foder, sådan noget müsli noget, og dét er lækkert og sundt for kaninerne.

Er det superbrugsen foder/noget der er fyldt med korn, vil jeg sige du skal skifte det ud.

• #5   28. sep 2014 tusind tak! sascha jeg har næsten ALTID købt kanin foder fra føtex med en passe korn i så nu vil jeg aldrig gøre det mere! lige nu har jeg en stor pose müsli blanding smiley fromover tror jeg bare at jeg køber alm... kanin piller?

• #8   28. sep 2014 Så lidt Laura :).

Kaninpiller er og vil altid være det bedste, og så supplere med en masse lækkert grønt og hø. RR (Rabbit Royal) skulle også være godt, men andre mærker har jeg enten dårlig eller ingen erfaring med :). Jeg kører i hvert fald med rene piller, og det er mine kaniner også mere end tilfredse med smiley

• #9   29. sep 2014 Et andet problem med gnaver blandinger er, at de er lavet til flere forskellige dyr. Ofte er der et billede af hhv. hamster, kanin og marsvin på blandingspakkerne.
    Marsvin skal have ekstra C vitamin i deres foder. Hvis der er ekstra C vitamin i foderet, og kaninerne får det, er det meget hårdt for kaninernes nyrer at udskille igen, og de kan blive syge af det.
    Hamstere skal have tilskud af animalsk protein. Det må hverken kaniner eller marsvin få, så hvis de har kommet det i foderet, er det ligeledes et problem.

I det store hele kan man bare ikke tilgodese alle arter i et enkelt foder, på den måde.
    Så er det bedre at gå ud og købe noget, der har et ordentligt indhold af vitaminer og mineraler, som er lavet til det dyr man nu engang har.

Kommentér på:
kanin mad??

Annonce