{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

sara B
sara B
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

selskab? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg troede min kanin var en han og havde bestilt tid hos dyrlægen til at få ham kastreret. det viser sig så at det er en hun kanin. Hun er lidt aggresiv i buret, løbegård og bider også nogle gange når man har hende oppe. vil det hjælpe at hun for selskab af en anden kanin? Eller skal jeg bare have tolmodighed?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  selskab?
  • #1   22. sep 2014 Jeg ville vælge at få hende steriliseret smiley

• #2   22. sep 2014 hvor længe har hun været sur? Kan være hun bare er i brunst smiley men ellers, kan det ofte hjælpe at få dem neutraliseret. Og nej det ville ikke hjælpe at give hende en ven. Men du kan godt hvis BEGGE er neutraliseret, og de har MEGET plads. Det er bedst med en steriliseret hun og en kastereret han, det er ofte det de fungere bedst smiley

• #3   22. sep 2014 Alder?

• #5   22. sep 2014 Jo det gør ondt på kaninen at blive taget i nakkeskindet. De får kæmpe blå mærker af det, som ses hvis kaninen bliver slagtet.

TS - Kaninen er sikkert i brunst. Hunkaniner kan godt blive ret sure når de er i denne periode, præcis som kvinder også kan blive. Det handler om tålmodighed og at lære sin kanin at kende, hvad man kan tillade sig osv.
    Det kan hjælpe at sterilisere den da det oftets er hormonerne som kører rundt i kroppen på kaninen.
    Det hjælper ikke noget at tage fat i nakkeskindet på den eller noget, et hårdt og bestemt NEJ eller ARG er for det meste nok.

• #6   22. sep 2014 Tag endelig ikke kaninen på den med med nakkeskindet.
    Selvfølgelig gør det da ondt på den

• sara B
    sara B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #7   23. sep 2014 Hun er fra december 2013 og har bidt i nok lidt over en måned når jeg har taget hende op. jeg er begyndt kun at snakke med hende når hun er i buret og der begynder hun at skære tænder fordi hun nyder det, men i dag havde jeg hende så oppe og hun bed igen fordi hun ville væk. nogen ideer til hvordan jeg gør hende helt tam?

Kommentér på:
selskab?

Annonce