{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

dværghamster hun savner selskab? {{forumTopicSubject}}

hej jeg købte mig en dværghamster hun hos en der ikke havde behandlet hende godt og været hård ved hende, hun er rigtig sød og jeg fik unger på hende, og ungerne er så blevet flyttet men syndes bare hun ligner en der savner dem eller selskab for hun presser tit sin næse helt ud gennem tremmerne og kigger ud hele tiden og løber forvirret rundt og det er snart 14 dage siden de blev flyttet og hun får i forvejen massere af opmærksomhed da hun har den vane fra det andet sted at bide, lige i starten da jeg fik hende ville hun aldrig komme ud og nu er hun begyndt at vente på at jeg kommer men hun bider dog stadig, men altså hun er sådan hvid hen af siderne og creme oppe på ryggen altså sådan en lyse creme, ved ikke om hun er en blanding af noget og derfor kan skabe noget flok instinkt?? er der nogle der kan svare på mit spørgsmål :)??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dværghamster hun savner selskab?
  • #1   13. jun 2012 Altså nu er det jo sådan at man helst ikke holder dværghamstere sammen, da de ikke er sociale dyr.
    Så den med at hun savner selvskab er måske så meget sagt, kan være hun bare trænger til noget nyt, få nye ting i buret, eller rykke rundt, så det bliver mere spændene.

Angående den med hendes farve og om hun er en blanding. Så er det svært at sige hvad hun er medmindre du har stamtavle på.
    Men så selvom hun er en blanding (hybrid) så har jeg aldrig hørt om at det skulle give dem instinkter til at søge selvskab blot af den grund. smiley

• #2   13. jun 2012 Hun er hybrid - og hun savner måske nok selskab.
    Men du risikerer at hun "ombestemmer" sig og slår det nye selskab ihjel.
    Undlad at gi hende "en ven" - en hamster pr. bur!!

• #3   13. jun 2012 Lux er os det jeg mener med at man helst holder sig fra at have flere i bur sammen, men altså nogen vil jo bryde den "regel" derfor jeg ikke skal den faste med 1 hamster 1 bur 2 hamstere 2 bure.

Men hvis hun fortsætter med at rende rundt og se bedrøvet ud så prøv den med nyt ting eller rykke rundt så får hun tiden til at gå med at undersøge det "nye".

• #4   13. jun 2012 ok tak for hjælpen (:

Kommentér på:
dværghamster hun savner selskab?

Annonce