{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.136 visninger | Oprettet:

johanne s
johanne s
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 20

Er mit marsvin for tyk? {{forumTopicSubject}}

Er mit marsvin for tyk? Hendes alder ved jeg ikke, men vil gætte på 5-7 år. Jeg har haft hende to to år, og jeg fik hende af min tante, som har haft hende i nogle år ihvertfald.
Hun vejer cirka 1000 g, nogle dage over andre dage under.

Hun har fri adgang til mad, men hun får de der piller fra møllerens. supplere med grønt (hun spiser ikke særlig meget en madskål kan holde i en uge..?)
Og så har hun fri adgang til hø+halm
Er hun overvægtig eller er det fint, jeg synes nemlig hun er til den ret så tykke side. smiley
- Johanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 4 hylder 1.200 kr.
  • Fixing shower temperature valve 999 kr.
  • Reparation af vaskemaskiner 1.199 kr.
  • Opsætning af lampe 1.000 kr.
  • Hængt en hængekøje op, to billeder, to “platter” og sidst men ikke mindst et skab op på toilettet. ” 1.600 kr.
  • VVS. Montering af blandingsbatteri og udskiftning af 2 stop ventiler. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er mit marsvin for tyk?
  • #1   3. sep 2014 Jeg, ville mene at hun er helt normal, men jeg er heller ikke marsvin-ekspert, mon ikke der er en der ved, lidt mere end mig. smiley

• #2   3. sep 2014 Der må ik stå piller(mad) til den 24/7 for så grovæder de og bliver fede

• #3   3. sep 2014 Laura Tollund J - Marsvin må gerne have foder stående hele dagen, hun skriver endda at den ikke spiser meget af det.

Johanne S - Jeg synes hendes vægt lyder meget fin, hun syner heller ikke for tyk. Den bedste måde at vurdere det, er ved at føle om hun føles fast eller flommet.

• johanne s
    johanne s Tilmeldt:
    jun 2010

#5   3. sep 2014 Esn - hun spiser ikke særlig meget mad overhovedet. fyldte skålen fredag kan stadig ikke se bunden, hun spiser men små mængder.

Jeg synes bare hun har sådan lidt en delle smiley hvis du måske kan se det, på dette billede lidt bedre. lidt svært at vurdere om hun er fast eller flommet. Synes jeg^

- men hvis hendes vægt ikke er helt ved siden af, er det vel fint nok, det var lige så meget det jeg var bekymret for smiley

profilbillede
  • johanne s
    johanne s Tilmeldt:
    jun 2010

#6   3. sep 2014 Esn - hun spiser ikke særlig meget mad overhovedet. fyldte skålen fredag kan stadig ikke se bunden, hun spiser men små mængder.

Jeg synes bare hun har sådan lidt en delle smiley hvis du måske kan se det, på dette billede lidt bedre. lidt svært at vurdere om hun er fast eller flommet. Synes jeg^

- men hvis hendes vægt ikke er helt ved siden af, er det vel fint nok, det var lige så meget det jeg var bekymret for smiley

profilbillede
  • Margrethe B
    Margrethe B Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #7   13. mar 2017 Måske skulle du købe noget andet foder mit marsvin vejer 1,4 g jeg tror det er fordi den er meget ude i haven hvor den spiser græs hele tiden Plus den har adgang til mad 24/7 det er svært at gøre noget ved for jeg har to og den ene er helt normal og den anden er lidt overvægtig smiley

Kommentér på:
Er mit marsvin for tyk?

Annonce