825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gammel kanin... Gammel kanin...

Sagen er den at min ene kanin på 9 år, som betyder rigtig meget for mig (har haft ham siden jeg var 6 år) er begyndt at være sådan rigtig slatten og han har nogen dage hvor han ikke rigtig vil ud af hans bur selvom han har muligheden... Han har tit dårlig mave og nogen gange trækker han også vejret lidt underligt..

Han har hele sit liv fået det samme foder og hø osv. men det er først nu at hans helbred er sådan..
Han skal snart til dyrlæge, men jeg har gået og tænkt over om det ikke ville være bedst at få ham aflivet hvis han går og har det dårligt? Er det ikke egoistisk bare at holde ham i live fordi jeg holder af ham?

Det er dog ikke alle dage han har det på den måde, nogen dage hopper han glad rundt og spæner op og med af gangen og andre dage er han som beskrevet smiley

Ved ikke rigtig hvad der ville være bedst.. Vil jo ikke miste ham men vil heller ikke have at han går og har det dårligt..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel kanin...
  • #1   2. jul 2014 Jeg plejer at sige, at tiden er inde, når de har flere dårlige dage end de gode..

• #3   2. jul 2014 Dejligt at du har haft ham så længe.
    Når en kanin har haft samme hjem og ejer og er blevet hele 9 år, så har du fandeme gjort det godt!

Kan godt forstå, at du har svært ved at træffe beslutningen om hans endeligt! Jeg kan ikke råde dig desværre, men jeg er sikker på at du som ejer gennem så lang tid ved inderst inde om det er ved at være tiden!! Du kender ham nok bedre end nogen!

• #4   3. jul 2014 Tusind tak for svarene smiley

Jeg må se hvad min dyrlæge siger, det er jo ret svært at vurdere når han er glad og frisk nogen dage og lidt slatten andre smiley

Kommentér på:
Gammel kanin...

Annonce