934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Gammel kanin Gammel kanin

Hejsa alle!

Min smukke kanin Pandora er som minimum fra år 2008, fik hende af en familie som havde fået hende af en anden familie, Så aner i realiteten ikke hvor gammel hun er.
Jeg trak et sidste kuld på hende her i foråret fordi, jeg ved at hun er halvgammel.
Hun har haft nogle kuld menes hun har boret her og hun har altid klaret det super flot. Det gik også fint med det her kuld, bortset fra at hun tidligt holdt op med at vaske ungerne, og da det var unger med en del pels måtte jeg træde til fordi afføringen satte sig i deres pels.

Ungerne er nu vendt fra og der er gået et par måneder men nu er hun altså stoppet med at vaske sig selv smiley Hun spiser fint og virker glad, men er simpelthen bare ulækker. Hun har ikke dårlig mave eller noget, det ligner ligsom bare at hun ikke gider ordne sig selv mere .
I dag gav jeg hende et bad, for at tage det værste da hun var helt gul og brun på benene og pelsen var plevet stiv. Men det strissede hende bare for meget, så det har jeg ikke i tankerne at prøve igen.

Min spørgsmål er, hvad havde i gjort. ? Vasket hende jevnligt eller aflivet hende og give hende fred?

Tænker også at det kan blive et problem til vinter, da jeg på ingen måde har mulighed for at have hende indendørs smiley Og hvis jeg så bliver ved med at vaske hendes naturlige fedt lag af pelsen så kan hun jo ikke holde sig varm ;(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gammel kanin
Kommentér på:
Gammel kanin

Annonce