577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Endelig kaninunger! Endelig kaninunger!

Det hele startede helt tilbage i januar måned, min hunkanin skulle endelig parres for første gang med vores eneste, nye, avlshan. Jeg havde kæmpe forventninger til dem begge. De blev lukket sammen, det gik fint, 17 dage efter falsk drægtig. Sådan fortsatte det ellers bare derud af. Noget så frustrerende!
Min anden hun blev i mellemtiden også klar til parring igen. Så begge hunner parres, det gik fint, 17-18 dage efter, falsk drægtig. Så midt i maj konkluderede vi at det nok var hannen det var galt med, da begge hunner flere gange bare har været falsk drægtige. Jagten gik nu ind på en ny avlshan, 8 uger gammel han blev fundet, og samtidig lånte vi en voksen han med hjem til at forsøge at få de hunner drægtige. Det blev til en god køretur på lidt over 400 km.
Begge hunner blev parret op med den store flotte han vi lånte med hjem. Så her for en tre dage siden, 17 dage efter parringen plukker den ene hun sig og har lavet fin rede. Nå men hun er da nok bare falsk drægtig igen, så vi begynder at lægge en ny plan for hvad vi så stiller op. Hun er da godt nok lidt tyk, men hvad pokker, det er vel "bare" alt det græs hun indtager, ikke at hun er fed eller noget, bare stor. I morges havde hun godt nok plukket sig endnu mere, ikke rigtig drukket sit vand og virkede helt anderledes. Sørme om der over middag ikke lagde 14 fine velskabte unger puttet rigtig godt ind i alt mors pels. smiley
Faren til dem er jo så vores egen han som der ikke har været gevinst ved før!

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med det, nok bare fortælle min lille solstråle historie som jeg ikke selv heeeelt har forstået endnu! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig kaninunger!
Kommentér på:
Endelig kaninunger!

Annonce