Snegle i Buret.. Snegle i Buret..
Hej Folkens..
Der er begyndt at kravle skov/dræber snegle ind i buret hos min kanin som står udenfor.
Jeg tænker at de kommer for hans grøntsager, for der er ingen snegle i ekstraburet som bruges i løbet af dagen af min indekanin.
Hvordan søren slipper jeg af med de slimede sataner og sørge for at de ikke kommer igen ?
Buret står på græs i en løbegård, hvor det er meningen det skal stå sommeren over, da en del af vores garage skal laves om, så kaninerne kan rykke derind henover vinteren.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 8 Emner: 8 Svar: 225
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 61
Calla: Jeg kan ikke rigtigt slå dem ihjel. Heller ikke myg eller fluer - Ja jeg er sær
apr 2010
Så må du samle dem sammen, og smide dem ud i en skov et godt stykke fra dit hjem.
apr 2010
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 61
Vil ikke vide noget om, om de bliver slået ihjel eller bare flyttet.
Lige med de her snegle har jeg det meget stramt. Det er første gang i nat at jeg selv har flyttet dem i mange år, med hjælp fra børne rive og skovl.
Har set hvordan en nabo salte dem, og det vil jeg ikke gå med til selvom jeg ikke kan lide dem. Skal de dø, skal det gøres ordentlig og smertefrit..
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
når du selv dræber snegle så husk at fjerne de døde snegle da de trækker nye snegle til:
og husk at kammerarten på billedet er din ven den spiser dræber snegle og deres æg
http://www.fugleognatur.dk/images/galleri/k%C3%A6ldersnegl.jpg
Snegle i Buret..