2.482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Snegle i Buret.. Snegle i Buret..

Hej Folkens..

Der er begyndt at kravle skov/dræber snegle ind i buret hos min kanin som står udenfor.
Jeg tænker at de kommer for hans grøntsager, for der er ingen snegle i ekstraburet som bruges i løbet af dagen af min indekanin.

Hvordan søren slipper jeg af med de slimede sataner og sørge for at de ikke kommer igen ?

Buret står på græs i en løbegård, hvor det er meningen det skal stå sommeren over, da en del af vores garage skal laves om, så kaninerne kan rykke derind henover vinteren.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snegle i Buret..
  • #2   21. maj 2014 Bedst du slår de uønskede snegle ihjel selv, så sikre du di også at der ikke er andre dyr der dør pga. evt. gift (hvis du havde tænkt dig at bruge gift i stedet).

• #3   21. maj 2014 Kan giften skade hunde ??

Calla: Jeg kan ikke rigtigt slå dem ihjel. Heller ikke myg eller fluer - Ja jeg er sær smiley

• #4   21. maj 2014 Stine: Men du kan godt give gift, hvor du risikere at dræbe andre dyr også???
    Så må du samle dem sammen, og smide dem ud i en skov et godt stykke fra dit hjem.

• #8   21. maj 2014 Susanne: Nu havde du ikke nævnt hvilket middel det var. Og desværre så tænker de færreste folk over hvilke andre dyr der ryger med i købet når de smider gift ud.

• #10   21. maj 2014 Calla: Nix.. Ved godt at det er totalt latterligt, men jeg lukker pænt mine øjne og går min vej mens en anden udfører det beskidte job.
    Vil ikke vide noget om, om de bliver slået ihjel eller bare flyttet.

Lige med de her snegle har jeg det meget stramt. Det er første gang i nat at jeg selv har flyttet dem i mange år, med hjælp fra børne rive og skovl.
    Har set hvordan en nabo salte dem, og det vil jeg ikke gå med til selvom jeg ikke kan lide dem. Skal de dø, skal det gøres ordentlig og smertefrit..

• #11   21. maj 2014 nematoder er også godt, det er noget snegele spiser og så spiser de sngelene og bliver overført når en anden snegl så spiser dem,

når du selv dræber snegle så husk at fjerne de døde snegle da de trækker nye snegle til:
    og husk at kammerarten på billedet er din ven den spiser dræber snegle og deres æg smiley

http://www.fugleognatur.dk/images/galleri/k%C3%A6ldersnegl.jpg

Kommentér på:
Snegle i Buret..

Annonce