Os med Kaniner

Os med Kaniner

Medlemmer: 447
Forside Forum Medlemmer Annoncer Gnavere
3.688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

ørntvister i maden og snegle i buret ørntvister i maden og snegle i buret

Hej:)

Er jeg den eneste der døjer med at der kravler ørntvister op i min kanin's mad?
og at dræbersnegle ind i buret?

min kanin har et udebur, med to etager, hvor maden er på den øverst, men der krvler altså ørntvister op i maden, om aften, som jeg går og fjerner.
ikke nok med det, kravler der dræbersnegle/skosnegle ind i den nederste etage, som jeg også går og fjerner..

er jeg den eneste der døjer med det, og hvad gør i for at de ikke kravler ind i jeres bure?

Nogen gange når jeg gør rent ved hende, finder jeg dem også inde i hendes hus:(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ørntvister i maden og snegle i buret
  • #1   2. aug 2012 Jeg har kun oplevet ørntviste i buret aldrig i maden.

Men har hørt noget om man kan drysse salt omkring buret og der derved ikke kommer snegle ind i det:)

• #2   2. aug 2012 Nu står Bertrams bur inde i vores udhus (han kommer på græs i sele og snor), så det eneste, jeg har set ham have selskab af derinde, er edderkopper... men dem var jeg så også helst fri for!!

Til gengæld kan jeg huske for år tilbage, da jeg boede hjemme... Da skete det et par år i vintersæsonen, at vores hus var fuldstændig inficeret med ørentvister - mine forældre kunne slå mellem 50 og 100 ørentvister ihjel i stuen og køkkenet HVER aften, og de var over alt!! I vores senge, i maden... det var SÅ ulækkert!!

Men så holdt det op igen lige så pludseligt, som det var kommet. Mystisk...

• #3   2. aug 2012 Havde også besøg af den største og klammeste rovsnegl her forleden, selvom mine kaniner står i skur og der er et trin op, så kunne den alligevel formåe at sætte sig under et bur. Men prøv at smide salt rundt omkring buret, for snegle kan ikke tåle salt, så tørre de ind smiley Ørentvistene har jeg ikke som sådan problemer med, andet end en enkelt i mit savsmuld for et stykke tid siden, men kan huske at da jeg havde mine kaniner ude, var de forbandede kryb også overalt inde i buret :S

• #4   2. aug 2012 Rikke, du kan godt dræbe en ørentvist, men ikke salte en snegl? smiley

• #5   2. aug 2012 Modbydeligt ligefrem, det er en snegl.. salt er alternativet hvis de blive ved med at komme.

• #6   2. aug 2012 Min kanin står ind i hvores legehus- Som nu er et kanin hus, og der står de i et bur min far har lavet. vi har aldrig haft besøg af snegle, eller ørentvist. Der er bare nogle små edderkopper hist og pist men ikke i deres bur!;)

• #7   3. aug 2012 Mine kaniner spiser sneglene, altså den der går frit i haven..

Kommentér på:
ørntvister i maden og snegle i buret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce