{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Mor og unger i rede - flytte bur? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kanin som går i et kæmpe bur, fordi hun skulle have unger. Desværre er alle unger døde.
I et mindre bur har jeg en kaninmor med kun 2 unger. Ungerne er 15 dage gamle og ligger i rede stadig. Jeg skal rejse det næste stykke tid og ville gerne give mor med unger bedre plads, det kan ikke vare længe inden de render helt ud af reden. kan jeg tillade mig at flytte mor og rede til det større bur? Reden er trampet ned i den ene ende.
Jeg har sidste chance inden jeg rejser for at nå at gøre det i morgen, hvor ungerne er 16 dage. Synes, at de har alt alt for lidt plads? og mens jeg er væk ville jeg gerne, at de havde lidt mere plads at gå på!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor og unger i rede - flytte bur?
  • #2   14. maj 2014 Jeg ville nok lade være med at flytte unger i den alder - de har ikke meget at stå imod med, hvis vi løber ind i sundhedsmæssige problemer - det være sig infektioner eller stressbetingede tilstande.

• #3   14. maj 2014 hmmm... så må jeg lige genoverveje!

Det er kælekaniner så de er ret hårdføre og vant til virak, men jeg må tænke mig grundigt om.

• #4   14. maj 2014 Jeg har flyttet unger i den alder fordi det var nødvendigt. Det er ikke noget jeg normalt gør.

Når jeg flytter unger, så flytter jeg reden med. Så er den stadig det samme trygge sted.

Kommentér på:
Mor og unger i rede - flytte bur?

Annonce