{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Flytning af mor og unger. {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg ikke længere sidde og være bekymret for at mine kaninunger begynde at gå ud fra reden, og nedenunder hvor der er vådt og regnen kan komme ind. Jeg bliver nødt til at flytte dem indenfor, inden jeg går ud af mit gode skind! Hvordan gør jeg det bedst? Og mindst stressfuldt... Det er VIRKELIG VIGTIGT!/:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af mor og unger.
  • #1   14. jul 2011 Har de forladt reden helt?
    Hvis ikke, er reden så evt. i en redekasse du kan flytte med?

• #2   14. jul 2011 De er ikke begyndt at kravle ud af reden endnu, men tør heller ikke lade dem gå ud af den før jeg har flytten dem../: Tænk hvis de falder ned og slår sig?! Nej, de er ikke i en redekasse..

• #3   14. jul 2011 Det er jo bare ikke altid et hit at flytte reden imens ungerne er små, hvis moderen ikke vil passe dem efter flytningen. Kan du ikke spærre af, så de ikke kan komme til at falde ned?? Det ville jeg nok foretrække. Og så vente med at flytte dem til de havde forladt reden.

• #4   14. jul 2011 De hopper rundt inde i det lukkede rum nu, tror ikke der går lang tid før de forlader reden. Så jeg kan flytte dem, NÅR de har forladt reden helt? Så må jeg lægge en plade for hullet så længe, og gå ture med moderen tre gange om dagen eller sådan noget, så hun kan få rørt sig og ikke bare sidder på INGEN plads... For det er virkelig ikke et stort bur, jeg har det virkelig dårligt med at spærre fem unger og en stor kaninmor inde der... /:

• #5   15. jul 2011 Jeg kan godt forstå du ikke syntes det er fedt, at de skal have et lille bur. Men det er jo kun en uges tid. Jeg ville i hvert fald også gøre det på den måde. smiley

Kommentér på:
Flytning af mor og unger.

Annonce