{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.597 visninger | Oprettet:

Ida-Marie S
Ida-Marie S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Hjælp. Marsvin bider andet marsvin {{forumTopicSubject}}

Hej gg.
Jeg står i den situation at mit ene marsvin (chili) plukker hårene af mit andet marsvin (salsa). Og vi har været igennem mange undersøgelser ved dyrlægen med salsa fordi, hun har haft lus, og det ene og det andet. Og hun har haft nogle sår, som er næsten væk, men et af sårene er ikke gået væk og det bider chili i, så det går lidt op, når det er ved at hele. Salsa klør der også selv så det går op nogle gange, men så idag at chili bed i det. Hun bider/plukker også hårene af på ryggen, så salsa har en skaldet plet, hvor der ikke kommer hår igen fordi chili plukker dem? Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre eller, hvad der kan hjælpe. Hun klør selvfølgelig også lidt selv. ( og nej hun har ikke skab eller andet. Hun er blevet tjekket ved dyrlægen mange gange, og det er ikke skab eller andet )
tak for hjælpen på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Marsvin bider andet marsvin
  • #1   14. maj 2014 Marsvin vil tit gerne hjælpe hinanden, så hvis håret på dit ene marsvin er fx filtret eller beskidt, kan den anden finde på at trække det ud, for at gøre sin ven ren.
    Jeg har selv haft problemet, men et bad kan være løsningen og så smør sårene 2-3 gange om dagen, med klorhexidin salve med B12, der kan købes på apoteket, det burde hjælpe.

Kommentér på:
Hjælp. Marsvin bider andet marsvin

Annonce