Marsvin bider i tremmerne= ingen søvn. Hvorfor? Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Okay... I får lige helt fra starten- måske har det en betydning...
Jeg startede med at have ét marsvin (hende der bider i trammerne. Hun hedder Valnød), men senere indså jeg at det var lidt synd for hende at hun var alene, så jeg købte mig en mere (Hasselnød. De er begge hunner). Men så skete der det, at de slet ikke kunne enes, jeg lod dem få lidt tid til at lære hinanden at kende, men Valnød begyndte at bide...
Jeg kontaktede så hende jeg havde købt nr. 2 af, og fik lov at låne en kastrat som skulle sætte dem på plads, men det hjalp kun mens han var der.
Nu er Hasselnød så drægtig, og Valnød er ret led ved hende, så jeg købte et bur mere, for at hun ikke skulle blive stresset og fandt da ud af, at Hasselnød blev mere livlig og glad (tror det er fordi hun ikke har turde gøre noget,da hun altid blev jagtet rundt i buret så), så jeg besluttede at lade dem være skilt ad fremover. Men stadig kunne snakke sammen, da burene står lige ved siden af hinanden.
Nu er der bare det, at Valnød er begyndt at bide i tremmerne, så jeg kiggede om hendes tænder var for lange- nope.
Overvejer om hun gerne vil ind til min anden, men det virker bare usansynligt da hun jo ikke kan lide hende.
Måske keder hun sig? - hun har masser at lave, jeg sidder tit med hende, og hun har masser ting at gnave i. Er virkelig tør for idéer, men det duer bare ikke mere... Jeg får INGEN søvn om natten
Please skriv hvis du har en hvilken som helst idé om hvad det kan være eller hvad jeg kan gøre!
apr 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 30
maj 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 37 Svar: 409
dec 2012
Følger: 43 Følgere: 40 Gnavere: 13 Emner: 9 Svar: 298
Marsvin bider i tremmerne= ingen søvn. Hvorfor? Hjælp!