438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Burven til min hunhamster? Burven til min hunhamster?

Nu er der nogle folk der er begyndt og hakke på mig over mit hamster går alene i sit bur, så ville lige høre jer an, da jeg virkelig ingen idé har på hvordan de cirka reagere på en ny, i deres bur..

Min hamster Olwena, er omkring 7 måneder gammel, og hun bliver hurtigt forskrækket.. hun er nem at holde, og have med at gøre.. bider overhovedet ikke..

Ville I synes det er klogt? Jeg har et ekstra bur hvis det når dertil, men tror I at hun bliver for dominant?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burven til min hunhamster?
  • #1   28. apr 2014 NEJ! 1 hamster=1 bur 2 hamster = 2 bure smiley

Hvad art er det? smiley

• #2   28. apr 2014 Det er altså meget normalt hamster går alene, har kun set i dyrhandlere de går sammen ellers ikke.

• #3   28. apr 2014 Hamstere skal gå alene. Kommer en ny hamster ind på deres territorium kommer de helt sikkert op at slås. Ofte er det med døden til følge.

• #4   28. apr 2014 Uha jeg ville ikke tude. smiley
    Man skal passe på med at menneskeliggøre sine dyr, hamstre har det HELT fint alene, og kan i værste fald slå hinanden ihjel hvis man sætter dem sammen. Så hold du bare din dejlige hamster i sit eget bur , og har du lyst til at få en mere, så er det ud og købe et bur mere smiley

• #5   29. apr 2014 hamstre trives langt bedst alene - i langt de fleste tilfælde er det direkte synd for ikke at sige dyreplagerri at have dem til at gå flere sammen (især hvis det er guldhamstre). Så jeg tror dem som kritiserer dig for at holde din hamster alene simpelthen ikke ved ret meget om hamstere og deres natur. Havde det være en rotte eller et marsvin som du have til at gå alene havde jeg synes det var en god ide ed en ven til dem - men ikke med en hamster - de er ikke flokdyr

Kommentér på:
Burven til min hunhamster?

Annonce