592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Marsvin - burven??? Marsvin - burven???

Godaften GG. smiley

Vi har et dejligt han marsvin, som vi fik for et års tid siden. Da vi fik ham gik han selv og det er han bare blevet ved med, da han stod ude ved min kæreste og hans far ikke ville have der kom flere dyr ind i hjemmet.
Nu er han så flyttet ud til mig, og da jeg ved at marsvin skal have en burven vil jeg jo gerne have at han skal have det!

MEN kan det blive for sent at han får sig en ven?

Vi tror at han har gået selv siden han blev taget fra sin mor, og vi har ingen anelse om hvor gammel han er. Jeg ville skyde på at han er omkring to år eller ældre.

Ville det være for risikabelt at købe en ven til ham, eller er det bare på tide? Hvad så hvis han ikke kan lide sin nye ven? Så skal vi ud og have en mere? Eller skal vi satse og købe to marsvin med det samme? Hvilken alder skal de/den så have?

Jeg har en veninde der skal af med sine to marsvin da hun skal flytte, så der ville vi kunne få to gratis han marsvin. Det ene er syv uger, den anden er seks måneder.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin - burven???
  • #1   9. sep 2013 Den på seks måneder, er ret dominerende i det, hvor den på syv uger jo bare er en lille unge - hvad ville i så fald være bedst? De går ikke sammen

• #2   9. sep 2013 Hmmm.... Jeg kender ikke så meget til marsvin, men du kunne måske kastrere ham og så sætte ham sammen med en hun? smiley

• #3   9. sep 2013 Jeg vil også helst have at han får sig en ven - det er jo meningen med marsvin, og det er første gang jeg har marsvin for sig selv.. Men jeg er lidt usikker på om det er et for stort sats?

Kasteration er ikke en mulighed

• #4   9. sep 2013 Det bedste ville være at vælge en unge - en han. Så er chancen størst for at det går uden problemer.
    Evt. en aftale med en opdrætter om at kunne levere ungen tilbage hvis det ikke fungerer, så du ikke hænger på endnu en at finde en kammerat til.

• #5   9. sep 2013 jeg ville osse vælge en unge til ham, når han er så gammel som han er.

• #6   9. sep 2013 Der er desværre ikke så mange opdrættere hernede af, hvad jeg ved, så derfor tænkte jeg at jeg kunne tage imod den syv ugers han unge, og hvis de ikke kan sammen, jamen så må det være sådan.. Så må jeg jo finde på en anden løsning smiley

• #7   9. sep 2013 Ja, for det meste går det fint med to hanner - men hvad så når den ene han som er måske to, tre år aldrig har gået sammen med en anden?

• #8   9. sep 2013 Dejligt at høre!
    Skal de ind på et neutralt område?

Vi har lige vasket og skrubbet et større bur jeg havde, et stort hus, træbro og så videre til når han kom i morgen hjemme fra kæresten af, skal vi vente til vi får ungen hjem til os også, eller bare lade ham få det store bur med det samme?

• #9   9. sep 2013 Okay, jamen så får han sit palads allerede imorgen smiley

Kommentér på:
Marsvin - burven???

Annonce