Marsvin - burven??? Marsvin - burven???
Godaften GG.
Vi har et dejligt han marsvin, som vi fik for et års tid siden. Da vi fik ham gik han selv og det er han bare blevet ved med, da han stod ude ved min kæreste og hans far ikke ville have der kom flere dyr ind i hjemmet.
Nu er han så flyttet ud til mig, og da jeg ved at marsvin skal have en burven vil jeg jo gerne have at han skal have det!
MEN kan det blive for sent at han får sig en ven?
Vi tror at han har gået selv siden han blev taget fra sin mor, og vi har ingen anelse om hvor gammel han er. Jeg ville skyde på at han er omkring to år eller ældre.
Ville det være for risikabelt at købe en ven til ham, eller er det bare på tide? Hvad så hvis han ikke kan lide sin nye ven? Så skal vi ud og have en mere? Eller skal vi satse og købe to marsvin med det samme? Hvilken alder skal de/den så have?
Jeg har en veninde der skal af med sine to marsvin da hun skal flytte, så der ville vi kunne få to gratis han marsvin. Det ene er syv uger, den anden er seks måneder.
sep 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 29 Svar: 160
nov 2012
Følger: 30 Følgere: 31 Gnavere: 9 Emner: 126 Svar: 628
sep 2013
Kasteration er ikke en mulighed
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 322
Evt. en aftale med en opdrætter om at kunne levere ungen tilbage hvis det ikke fungerer, så du ikke hænger på endnu en at finde en kammerat til.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
sep 2013
sep 2013
sep 2013
Skal de ind på et neutralt område?
Vi har lige vasket og skrubbet et større bur jeg havde, et stort hus, træbro og så videre til når han kom i morgen hjemme fra kæresten af, skal vi vente til vi får ungen hjem til os også, eller bare lade ham få det store bur med det samme?
sep 2013
Marsvin - burven???